گوناگون

يورنته: شايسته حضور در جام جهاني هستم

ويسنته دل‌بوسکه، سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا با داشتن مهاجمان سرشناسي همچون ديه‌گو کاستا، روبرتو سولدادو، داويد ويا، آلوارو نگردو، آرتيس آدوريس، فرناندو تورس و فرناندو يورنته در انتخاب مهاجمان نهايي اين تيم براي حضور در ترکيب لاروخا در جام جهاني 2014 برزيل کار دشواري دارد اما با اين حال مهاجم يوونتوس معتقد است به اندازه کافي خود را به اثبات رسانده و استحقاق همراهي تيم ملي اسپانيا را دارد.

به گزارش تسنيم، فرناندو يورنته، مهاجم اسپانيايي يوونتوس در اين خصوص گفت: درست است که انتخاب 23 بازيکن نهايي براي حضور در جام جهاني کاري دشوار است اما ما در يوونتوس عالي کار کرده‌ايم و اگر همه چيز طبق روال پيش برود شايد من و کارلوس توز هم پاداش تلاش‌مان را بگيريم و نام‌مان در ترکيب نهايي تيم‌هاي ملي کشورمان قرار بگيرد. شايد در اتلتيک بيلبائو به اندازه کافي خودم را به اثبات نرساندم ولي حالا در باشگاه بزرگتري هستم و خيلي بهتر بازي مي‌کنم. من و توز شايسته حضور در جام جهاني هستيم.

مهاجم 29 ساله يوونتوس که تا کنون 20 بازي با پيراهن تيم ملي اسپانيا انجام داده در فصل جاري 14 گل براي يبانکونري به ثمر رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا