گوناگون

مسلمان: بايد به ذوب‌آهن برگردم

محسن مسلمان در خصوص بازگشتش به ذوب‌آهن گفت: من بايد به اين تيم برگردم چرا که يک سال ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم اما اگر پرسپوليسي‌ها بتوانند رضايتنامه‌ مرا بگيرند در پرسپوليس باقي خواهم ماند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: خودم در حال حاضر اختياري از خودم ندارم چرا که با ذوب‌آهن قرارداد دارم و زماني که بازيکن آزاد باشم مي‌توانم بگويم که مي‌توانم کجا بازي کنم اما تا وقتي که قرارداد داشته باشم نمي‌توانم ميل شخصي‌ام را علني کنم.

مسلمان در مورد مصدوميتش که باعث شد از اردوي تيم ملي جا بماند اظهار داشت: خوشبختانه پايم بهتر شده و هفته بعد قرار است آمپولي بزنم که شرايط من را بهتر خواهد کرد.

وي در خصوص اظهارات نبي دبيرکل فدراسيون فوتبال که گفته بود مسلمان در ليست نهايي تيم ملي قرار ندارد اظهار داشت:‌من نمي‌دانم ايشان چه گفته اما زماني که من به اردوي تيم ملي اضافه شدم با پزشک تيم درباره مصدوميتم حرف زدم و گفتم چون آنجا تمرينات زياد است نمي‌خواهم مثل مجتبي جباري به پايم فشار بياورم و مصدوميتم تشديد شود و پس از صحبت با کي‌روش او قبول کرد که من همراه با تيم ملي به اردوي آفريقاي جنوبي نروم و نرفتن من با سرمربي تيم ملي کاملاً هماهنگ شده است.

مسلمان در پاسخ به اين سؤال که آيا او را در اردوهاي بعدي تيم ملي خواهيم ديد يا نه،‌افزود: درباره اردوهاي بعدي اطلاعي ندارم اما اگر من را به تيم ملي دعوت کردند که حتماً به اردو مي‌روم و اگر هم دعوت نکرده‌اند نمي‌روم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا