گوناگون

امروز سپاه پاسداران درخط مقدم دفاع ازمرزهای ولایت و نظام ایستاده است

81131392 5639363

سرهنگ پاسدارˈ اکبر بختیاریˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به فلسفه تاسیس و مولفه‏هایی که سپاه در حراست از انقلاب اسلامی و نظام از آن بهره‏مند است، افزود: با توجه به تجربیات به دست آمده در طول دوران مبارزات حق علیه باطل و توجه خاص و ویژه حضرت امام خمینی(ره) به آن، ایشان با تیزبینی فرمان تاسیس نهادی متشکل از نیروهای انقلابی و حافظ اسلام را در دوم اردیبهشت ماه سال 58 صادر کردند.

وی اظار داشت: نقش سپاه پاسداران در موفقیت های نظام اسلامی بی نظیر بوده و از ابتدای انقلاب شاهد تاثیرگذاری این نهاد در تمام عرصه ها هستیم.

سرهنگ پاسدار بختیاری ادامه داد: سپاه با پیروی از ولی امر مسلمین با خلوص نیت و با جان و دل برای حفظ ارزش ها تلاش می کنند و همواره آماده پاسخگویی به هر گونه تهدیدات پنهانی و آشکار دشمنان نظام اسلامی است.

جانشین قرارگاه نصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز سپاه نهادی زنده و تحول گرا و متعهد، متخصص و دارای فناوری و تجهیزات روز و آماده است.

بختیاری با اشاره به این فرمایش که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ˈاگر سپاه نبود، کشور نبودˈ، گفت: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حمله به مهاباد و ایجاد توطئه دشمنان در کردستان، گنبد و خوزستان و اقصی نقاط کشور بودیم و آن نیروی انقلابی، آماده و سازمان یافته که از انقلاب در آن روزها حفاظت کرد، سپاه بود.

وی در ادامه در خصوص جایگاه امروز سپاه به لحاظ تربیت نیروی انسانی مؤمن و ولایتمدارتاکید کرد: جایگاه سپاه بسیار مهم است؛ چرا که سپاه متشکل از نیروهای انقلابی، توانمند، جهادی، مدیر و کاردان است.

بختیاری اظهار داشت: عواملی که باعث شده سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، مقتدر، با صلابت و مردمی است که یکی از مهمترین آنها ولایت‏مداری است و این شاخصه‏ای بسیار قوی برای حفظ این خصوصیات است.

وی تصریح کرد: امروز اگر سپاه و بسیج مایه رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام شده است به دلیل ولایت‏مداری، دین‏مداری و پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

/1724/687

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا