گوناگون

نويل: مويس تنها چند ساعت ديگر مي‌ماند

منچستريونايتد در ديدار برابر اورتون هم تن به شکست داد تا يازدهمين شکست اين فصل شياطين سرخ رقم خورد.

منچستريونايتد که در اين فصل ديگر سر الکس فرگوسن را در اختيار ندارد، نتايج کابوس واري کسب کرده است.

رسانه‌هاي انگليسي دوشنبه از اخراج ديويد مويس در يکي‌، دو روز آينده خبر دادند. اين در حالي است که خود باشگاه چنين خبري را درست نمي‌داند. البته نکته جالب در اين است که سخنگوي رسمي باشگاه منچستريونايتد از ماندن مويس براي فصل بعد هيچ سخني به ميان نياورد.

گري نويل، ستاره سابق منچستريونايتد معتقد است که مويس به زودي از هدايت اين تيم کنار اخراج خواهد شد.

نويل 39 ساله در گفت و گويي که با شبکه “اسکاي اسپورت” داشت عنوان کرد: مويس در چند ساعت آينده از کار برکنار خواهد شد. وقتي همه رسانه‌ها با اطمينان از اخراج او سخن به ميان مي‌آورند اين نشان مي‌دهد که حتما خبري است و برکناري مويس شايعه‌ نيست.

ستاره سابق شياطين سرخ در پايان سخنان خود گفت: واکنش باشگاه منچستريونايتد به شايعه اخراج مويس شرم آور بود. من چنين موضع گيري‌هايي را دوست ندارم. از باشگاهي همچون منچستريونايتد مي‌خواهم که به صراحت موضع گيري خود را درباره ماندن و يا اخراج مويس اعلام کنند. تا اين همه شايعه به وجود نيايد.

لويس فان خال، يورگن کلوپ و کارلوس کي‌روش جدي‌ترين گزينه‌هاي جانشيني ديويس مويس به شمار مي‌آيندکه در اين ميان شانس فان خال هلندي بيشتر از دو گزينه ديگر است، چرا که رابين فان پرسي، مهاجم هلندي شياطين سرخ علاقه زيادي به سرمربي تيم ملي کشورش دارد و چند بازيکن سابق و کنوني تيم ملي فوتبال هلند در اظهار نظرهايي جداگانه شرط ماندن فان پرسي در اولدترافورد را آمدن فان خال اعلام کرده‌اند.

منچستريونايتد از 34 بازي که در فصل جاري ليگ جزيره انجام داده است يازده شکست ، شش تساوي و تنها 17 پيروزي را به دست آورده است که اين بدترين نتايج تاريخ شياطين سرخ به شمار مي‌آيد.

شاگردان مويس با 57 امتياز در رده هفتم جدول رده‌بندي قرار دارند و پس از 19 سال نمي‌توانند در ليگ قهرمانان اروپا حضور يابند.

منچستريونايتد در هفته‌ سي و ششم ليگ جزيره شنبه هفته‌ آينده در اولدترافورد از نوريچ سيتي پذيرايي مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا