گوناگون

تاج مسئول کميته صدور مجوز حرفه‌اي شد

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال با حضور علي کفاشيان، مهدي محمد نبي، سيدمحمدهادي آيت اللهي، مهدي تاج، فريده شجاعي، غلامرضا بهروان، شهاب‌الدين عزيزي خادم، فريدون اصفهانيان، منصور قنبرزاده و حيدر بهاروند صبح امروز در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد. مصوبات اين نشست به شرح زير است:

1-فدراسيون، اعضاء هيات رئيسه فدراسيون از عملکرد سازمان ليگ کشور و کميته هاي فدراسيون تشکر و قدرداني کرد ضمن اينکه رئيس فدراسيون فوتبال درخصوص ويرايش سند دوم راهبردي توسعه فوتبال کشور توضيحاتي را ارائه کرد و مقرر شد تا کميته مطالعات راهبردي حسب تقويم اسناد ارائه شده، اقدامات لازم را به عمل آورد.

2- مقرر شد درآمدهاي حاصل از تبليغات محيطي و حق پخش تلويزيوني در فصل 93-92 ، 2% از 5% اختصاص يافته به هيات هاي فوتبال استان‌هاي برخوردار به هيات‌هاي فوتبال استان‌هاي غيربرخوردار تخصص يابد تا از اين محل نسبت به اجراي پروژه هاي مشخص که درجهت توسعه فوتبال پايدار انجام مي شود مورد استفاده قرار گيرد. بديهي است کنترل و نظارت و نحوه اجراي اين پروژه ها در استانهاي غير برخوردار از سوي فدراسيون به عمل خواهد آمد.

3- گزارش عملکرد تيم ملي بزرگسالان توسط دبيرکل و سرپرست تيم ملي ارائه شد.

4- با توجه به حضور بازرسان کنفدراسيون فوتبال آسيا در ايران درخصوص بازديد از استانهاي تهران، فارس، آذربايجان شرقي، خراسان رضوي، کرمان و اصفهان جهت ارزيابي براي ميزباني مسابقات جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 مقرر شد گروهي متشکل از آيت اللهي، بهروان، دکتر غفاري، حسيني، کريمپور، مومني، سهيل مهدي و عباس وزيري به استانهاي فوق الذکر اعزام شوند. ضمن اينکه در نشستي که فردا در محل فدراسيون و با حضور روساي هيات فوتبال استان‌ها فوق الذکر و همچنين نماينده شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي و مسئولين فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد مقدمات اعزام اين گروه به همراه بازرسان اي اف سي به صورت کامل مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

5- رئيس سازمان ليگ کشور گزارش خود را در خصوص نحوه برگزاري مسابقات ليگ هاي کشور در فصل 93-92 که شامل ارزيابي کيفي مسابقات بود ارائه کرد و مقرر شد پيش بيني هاي مربوط به فصل آتي در نشست بعدي هيات رئيسه فدراسيون ارائه شود.

6-مقرر شد مهدي تاج به عنوان نايب رئيس و رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با حفظ سمت مسئوليت کميته صدور مجوز حرفه اي را عهده‌دار بوده و در جهت انجام فعاليت ها هماهنگي هاي لازم را با بخش هاي مختلف به عمل آورد.

7- بنا به پيشنهاد نايب رئيس اول و تاييد رئيس فدراسيون، مرتضي محصص، فريدون معيني، محمد احساني، هومن افاضلي، عبدالرسول دانشجو و کتايون خسرويار به عنوان اعضاي کميته فني و توسعه تعيين و منصوب شدند.

8- بنا به پيشنهاد رئيس کميته داوران و تاييد رئيس فدراسيون، رامين حقيقي زاده به عضويت کميته داوران درآمد.

در خاتمه تاکيد شد با توجه به سياست‌هاي کلان وزارت ورزش و جوانان و همچنين هيات رئيسه فدراسيون فوتبال و ليگ کشور، کليه باشگاه‌ها موظف به شفاف سازي در بخش مبادله قرارداد في مابين بازيکنان، کادر فني و سرپرستي بوده و بديهي است مکانيزم اجرايي شدن آن توسط سازمان ليگ کشور به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا