گوناگون

پخش زنده مراسمات ماه رمضان مسجد جامع خرمشهر از صدا و سیمای مرکز آبادان

منصور بچاری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان مراسمات ویژه این ایام در مسجد جامع خرمشهر برگزار و به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز آبادان پخش می شود.

وی افزود: این مراسمات با حضور جمعی از خطیبان استان قم و همچنین شهرستان خرمشهر همراه است.

مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خرمشهر عنوان کرد: حجج الاسلام محسن صفدری، جعفر واضحی، سید محد جواد موسوی فر و امین جامعی از خطبای استان قم هستند که در ماه رمضان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع خرمشهر به اجرای برنامه های دینی می پردازند.

بچاری تصریح کرد: از خطبای شهرستان خرمشهر نیز حجج الاسلام سید جواد خطیبی و علیرضا بوحمیدی نیز در این ایام برای روزه داران حاضر در مسجد جامع این شهر سخنرانی می کنند.

وی به برنامه های قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: هر روز بین ساعات 18 تا 20 ختم یک جزء قرآن کریم در مسجد جامع خرمشهر با حضور مردم و قاریان برجسته شهری و کشوری برگزار و همزمان نیز این مراسم به صورت زنده توسط صدا و سیمای مرکز آبادان پوشش داده می شود.

مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خرمشهر گفت: مراسم احیای لیالی قدر و احیای ده شب آخر ماه مبارک رمضان با قرائت ادعیه وارده در مسجد جامع خرمشهر از دیگر برنامه هایی است که در این مسجد برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا