Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرموتور سيكلت

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان را بشناسید + عکس

اگر از علاقمندان به دنیای موتور سیکلت ها هستید پیشنهاد می کنم این مطلب جذاب را از دست ندهید . در این مطلب قصد داریم پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان که در این لیست به آنها اشاره خواهیم کرد، بر اساس میزان فروش سالانه آنها لیست شده اند. دنیای موتور سیکلت ها نیز همانند دنیای خودروها دارای جذابیت های خارق العاده ای است که آن هم به دلیل در حقیقت به علت تنوع و سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی در این زمینه است.

کاواساکی : رتبه نخست از لیست پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان به کاواساکی ژاپن اختصاص دارد. این برند کهنه کار در صنعت موتور سیکلت دارای خطوط تولید مختلف در آمریکا، ژاپن، تایلند، فیلیپین و اندونزی است. برای چند دهه کاواساکی در خیابان ها و همچنین در انواع پیست های ورزشی محصولات کم نقصی را ارائه کرده است.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

آپریلیا : آپریلیا دیگر موتور سیکلت ساز ایتالیایی است که از سال ۱۹۴۵ وارد این صنعت شده است. محصولات مختلفی توسط این کمپانی روانه بازار شده اما اخیر توجه خود را به توسعه موتورهای قدرتمند مانند انواع ۱۰۰۰ سی سی متمرکز کرده است.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

یاماها : یاماها بی شک یکی از مطرح ترین نام ها در صنعت موتور سیکلت محسوب می شود. انواع محصولات این کمپانی از شهر گرفته تا پیست های حرفه ایی طرفداران بی شماری را همراه خود دارد. جایگاه سوم به یاماها اختصاص دارد.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

دوکاتی : دوکاتی از پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان نام کمپانی ایتالیایی است که تولیدات آن بواسطه طراحی زیبا و کیفیت ممتاز شهرت دارند. برادران دوکاتی در سال ۱۹۲۶ پایه این صنعت خانوادگی را شکل دادند. دوکاتی در مسابقات قهرمانی موتوجی‌پی و سوپربایک، شرکت می‌کند و بارها برنده جایزه اول شده‌است. دوکاتی معروفیت خود را، مدیون موتورسیکلت‌های قدرتمند و دارای حجم موتور بالاست. این موتورسیکلت‌ها از پیشرانه‌های چهار زمانه و با تکنولوژی وی-شکل استفاده می‌کنند. دوکاتی این تکنولوژی را ال-دوگانه می‌نامد، چرا که نحوه قرارگیری سیلندرها به شکل عمودی و افقی و با زاویه ۹۰ درجه نسبت بهم، حرف ال در الفبای انگلیسی را، تشکیل می‌دهد.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

سوزوکی : دیگر برند محبوب موتورسیکلت نیز از کشور ژاپن است. سوزوکی برای سال ها تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت را وارد بازارهای جهانی کند. رتبه میانه لیست پرفروش ترین موتور سیکلت ها به این برند اختصاص دارد.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

هوندا : قطعا ازهمان ابتدای مطلب منتظر بودیم تا نوبت به نام های آشنایی مانند هوندا برسد. رده ششم لیست امروز ما به هوندا اختصاص دارد. این کمپانی از سال ۱۹۵۹ میلادی عنوان بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

تریومف : جایگاه بعدی به انگلیسی ها اختصاص دارد. تریومف با سابقه ای ار سال ۱۹۸۴ به عنوان بزرگترین تولیدکننده موتور سیکلت در انگلیس شناخته می شود. این کمپانی علاوه بر موتور فعالیت هایی نیز در زمینه تجهیزات جانبی، لوازم شخصی و پوشاک دارد. در تمامی این حوزه ها تریومف تولیداتی خاص و لوکس را روانه بازار می کند.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

موتوگوتسی : این رتبه از لیست پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان به موتوگوتسی از ایتالیا تعلق دارد. سابقه این برند به ۱۹۲۱ میلادی باز می گردد و به همین دلیل آنرا قدیمی ترین تولیدکننده موتورسیکلت در قاره اروپا لقب داده اند. سال ها تلاش زمینه ساز ثبت نوآوری و اختراعات بسیاری به نام موتوگوتسی بوده که از شاخص ترین آنها می توان به تونل باد، موتور ۸ سیلندر و استند میانی اشاره کرد. موتوگوتسی همواره زبان طراحی خاصی را در تولید دنبال کرده که در نهایت یک محصول فوق العاده باکیفیت و لوکس را مقابل مشتری قرار می دهد.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

ب ام و : جایگاه بعدی به کمپانی مطرح آلمانی یعنی ب ام و اختصاص دارد. ب ام و همانقدر که در تولید اتومبیل موفق عکل کرده در صنعت متورسیکلت نیز نامی معتبر و شایسته احترام است. محصولات دو چرخ این برند آلمانی در کلاس های سی، اف، جی، آر، کی و … روانه بازار می شود. تولیدات ب ام و معمولا دارای باک های عضلانی و ساختار قدرتمندی هستند که حس بالایی از شتاب و سرعت را به مخاطب القا می کنند.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

ویکتوری موتورسیکلت : یکی از برندهای بسیار باکیفیت آمریکایی ها در این بخش قطعا “ویکتوری موتورسیکلت” خواهد بود. بسیاری از این برند به عنوان رقیبی برای محصولات هارلی-دیویدسن نام می برند. ویکتوری فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرده و یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی پلاریس محسوب می شود. محصولات ویکتوری از  اسپیریت لیک در ایالت آیووا رونه بازار می شوند. سیکلت های ویکتوری مجهز به موتورهای وی شکل دوقلو هستند که توان و صدای زیبایی را ارائه می دهند.

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا