Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

هوشمند کردن ساعت های آنالوگ با بند هوشمند MMT E-STRAP ؟

قبل از توضیح در مورد هوشمند کردن ساعت های آنالوگ با بند هوشمند MMT E-STRAP بد نیست بدانید که شمار طرفداران ساعت های هوشمند ، روز به روز بیشتر می شود زیرا این ساعت ها امکانات مختلف و در عین حال مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما کسانی که ساعت هوشمند ندارد چه کاری باید انجام بدهند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

با این حال هوشمند کردن ساعت های آنالوگ با بند هوشمند MMT E-STRAP در حالی کارآمد خواهد بود که مثلا هر کاربری می توانید تمام فعالیت های روزانه ی خود را با دقت بالایی مورد پیگیری قرار داده و یا حتی به تناسب اندام برسید! با این حال عده زیادی نیز همچنان ساعت های آنالوگ و کلاسیک خود را ترجیح می دهند. از آن جایی که نمی توانید ساعت کلاسیک و ساعت هوشمند را همزمان بر مچ خود ببندید، در ادامه راه حلی بسیار جالب برای استفاده بهینه از هر دو ساعت ارائه خواهیم داد!

هوشمند کردن ساعت های آنالوگ با بند هوشمند MMT E-STRAP  در حالی این روزها امکان پذیر شده است که به لطف تلاش های تیم فناوری محور MMT، از این پس می توانید ساعت آنالوگ مورد علاقه تان را به یک ردیاب هوشمند فعالیت های مختلف تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، جایگزینی بند ساعت خود با بند هوشمند MMT E-STRAP خواهد بود. این بند ها در رنگ های متنوع و جنس های مختلف طراحی و تولید شده اند. از امکاناتی که بند هوشمند در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به ردیاب تناسب اندام، سیستم کنترل خواب، یک مربی پویا و زنگ هشدار اشاره کرد! باتری بند تا یک هفته به صورت مداوم کار می کند و پس از آن توسط شارژری بسیار ساده می توان باتری را شارژ کرد.

نکته مهم در مورد هوشمند کردن ساعت های آنالوگ با بند هوشمند MMT E-STRAP این است که در واقع امکان تولید این بندهای هوشمند آن هم در انواع بندهای چرمی است و از آن جایی که اغلب دستبند های هوشمند موجود در بازار سیلیکونی هستند، بند MMT E-STRAP چرمی ، حال و هوای کلاسیک ساعت آنالوگ شما را حفظ خواهد کرد.

با این حال بند هوشمند MMT E-STRAP را می توانید به راحتی به گوشی های اندرویدی و یا آی او اس خود متصل کرده و با گرافیک بالای برنامه ی آن، وضعیت فعالیت ها و همچنین خواب را در طول روز ها، هفته ها و یا حتی ماه های گذشته بررسی کنید. با کمک این اطلاعات نه تنها به دید بهتری از خود دست خواهید یافت، بلکه هدف گذاری نیز آسان تر می شود.

سیستم سنسور های این بند هوشمند MMT E-STRAP که ثبت اختراع هم شده است، با دقت بالایی اطلاعات را جمع آوری کرده و آن ها را به برنامه ی مخصوص خود در گوشی هوشمند منتقل می کند.

با هم در میهن پست تصاویری از بند هوشمند MMT E-STRAP را تماشا خواهیم کرد.

منبع   ablogtowatch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا