Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

کادیلاک CT6 ساخت چین به زودی وارد بازارهای آمریکا خواهد شد + عکس

کمپانی کادیلاک که یک خط تولید نیز در کشور چین دارد به زودی قصد دارد مدل پلاگین هیبریدی کادیلاک CT6 را به بازارهای آمریکا وارد کند. البته باید بدانید که CT6 نخستین کادیلاک هیبریدی پس از توقف تولید مدل ELR است که وارد بازار می‌ شود. در ادامه قصد داریم این خبر را مورد بررسی قرار دهیم . با میهن پست همراه شوید .

کادیلاک CT6 با هدف دور زدن تعرفه های مالیاتی سنگین که دولت چین بر خودروهای صادراتی از آمریکا وضع کرده بود در چین تولید شده است و اکنون کمپانی کادیلاک قصد دارد تا این خودرو را از چین به بازارهای جهانی از جمله خود آمریکا و کانادا وارد کند. به این ترتیب آنها نه تنها از تعرفه های سنگین مالیاتی چین معاف خواهند شد بلکه قیمت تمام شده خودرو را نیز بشکل چشمگیری کاهش داده اند .البته کادیلاک پیش‌ بینی کرده که مدل پلاگین هیبریدی CT6 در بازار چین نیز بتواند به فروشی قابل ملاحظه‌ ای دست پیدا کند.

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید در بخش ظاهری خود تفاوتی با مدل استاندارد ندارد. در باطن این خودرو از یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری بنزینی چهار سیلندر استفاده شده که به توربوشارژر مجهز است و به یک الکتروموتور و یک جعبه دنده‌ی ضریب متغیر (CVT) کوپل شده است. این مجموعه‌ی هیبریدی می‌تواند حداکثر ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۸۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند. باتری مورد استفاده در این خودرو از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۱۸.۴ کیلووات ساعت است و با کمک این باتری، CT6 می‌تواند در حالت تمام برقی با آلایندگی صفر، شعاع حرکتی ۸۰ کیلومتر داشته باشد.

گفته می شود قیمت کادیلاک CT6 در بازار ایالات متحده از ۷۵ هزار دلار آغاز می‌شود که البته این مبلغ بدون احتساب مالیات‌های فدرال مربوطه است. مدل غیر هیبریدی کادیلاک CT6 که تنها با سوخت بنزین کار می‌کند، در کارخانه‌ی این شرکت در همترک دیترویت به تولید می‌رسد.

کادیلاک یک نشان تجاری ساخت اتومبیل‌ های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز می‌ باشد. اتومبیل‌ های کادیلاک به طور رسمی در بیش از ۵۰ کشور دنیا فروخته می‌ شوند و عمده فروش آن ها نیز در ایالات متحده و کانادا می‌ باشد. در سال ۲۰۱۰ فروش کادیلاک شاهد رشدی ۳۵٪ نسبت به سال قبل از آن بود و تعداد کل اتوموبیل‌ های تولید شده کادیلاک در آن سال به ۱۴۶٬۹۲۵ دستگاه رسید. بعد از ایالات متحده آمریکا، چین دومین بازار بزرگ فروش خودروهای کادیلاک است. در میانه قرن بیستم نام کادیلاک در محدوده ایالات متحده به نامی مترادف با کیفیت بالا تبدیل شد. عبارت‌ هایی نظیر کادیلاک ساعت ها اشاره به برند رولکس دارد. شعار فعلی کادیلاک این است: زندگی، آزادی و کار. این شعار به حقوقی اشاره دارد که در بیانیه استقلال ایالات متحده شرح داده شده‌ است.

باهم در میهن پست تصاویری از کادیلاک CT6 را تماشا خواهیم کرد.

منبع : carscoops

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا