گوناگون

پروژه های کوچک چاره ساز نیست ، اردبیل به طرح های بزرگ اقتصادی نیاز د ارد

81163717 5694917

به گزارش ایرنا،مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی افزود: مسولان دستگاه های اجرایی باید پروژه های بزرگ و کلان خود را تعریف و با جدیت و تلاش مضاعف موضوع را پیگیری کنند و زمینه را برای جذب و جلب سرمایه گذاران برای توسعه استان و ایجاد اشتغال فراهم سازند.

وی توسعه همه جانبه این استان در گرو استفاده بهتر از تسهیلات صندوق توسعه ملی دانشت و بر لزوم جذب و جلب سرمایه گذاران در راستای استفاده مطلوب از تسهیلات این صندوق در رشد و شکوفایی استان تاکید کرد.

او بیان کرد: برای ایجاد تحول در استان باید از ظرفیت های پیش بینی شده در قانون بودجه از جمله استفاده از فاینانس چینی ، تسهیلات بانک توسعه اسلامی ، صندوق توسعه ملی و اوراق مشارکتی استفاده کنیم.

وی خواستار پیگیری دستگاه های اجرایی در اجرای پروژه های تحول آفرین و نحوه استفاده از متقاضیان از تسهیلات صندوق توسعه ملی شد.

خدابخش به سرمایه گذاری و اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت به استان اشاره کرد و افزود: کارآفرینان و مجریان طرح های تولیدی فاقد تمکن مالی می توانند با دریافت این تسهیلات نسبت به اجرای طرح های خود اقدام کنند.

وی گفت: این بنیاد آماده همکاری و مشارکت در اجرای پروژه ها و طرح های اقتصادی و تحول آفرین در استان است.

استاندار اردبیل افزود: دستگاه های اجرایی باید با مدیریت زمان و برنامه ریزی صحیح از فرصت پیش آمده استفاده مطلوبی را در راستای جذب سرمایه گذاران داشته باشند تا استان به شکلی متوازن در تمام زمینه ها توسعه یابد.

594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا