گوناگون

پزشکیان: نتایج برنامه‌های اشتغال چنگی به دل نمی‌زند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نتایج برنامه‌های اشتغال گفت: محصول حاصل از برنامه‌ها ی مربوطه در خصوص اشتغال چنگی به دل نمی‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: بدون نگاه کارشناسی هر برنامه‌ای ناقص است و اگر نیاز به متخصص خارجی است باید از توان علمی و تجربیات متخصصین خارجی برای برون رفت از وصعیت فعلی بیکاری در کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های کوتاه مدت برای حفظ وضعیت فعلی کارساز نیست و کارهای میان‌مدت و طولانی مدت را باید مد نظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اقتصاد به چهار موضوع؛ چه چیزی تولید کنیم؟ با چه کیفیتی تولید کنیم؟ به چه میزان تولید کنیم؟ کجا پخش کنیم؟ باید توجه شود در غیر این صورت محصول نتیجه مطلوب نخواهد داشت؛ چراکه بدون داشتن نقشه مشخص و کارشناسی شده به جایی نمی‌رسیم.

پزشکیان گفت: فراموش نکنیم که دنیا به سمت دیگری می‌رود، اگر به دنبال کارهای تکراری که تا امروز بوده، برویم از دنیا عقب می‌مانیم. باید کشور را به سمتی سوق دهیم که لیاقتش را داریم.

وی گفت: مشکل این است که 80 جلسه کارگروه اشتغال استان تشکیل شده است، اما جای سوال دارد که نقشه این کارگروه چیست و به کجا می‌خواهد برود و به کجا رسیده است.

وی درباره ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در آذربایجان شرقی ابراز عقیده کرد: اگر دولت قبلی تعهدی کرده است این دولت باید به تعهدات دولت قبل عمل کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا