Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریهوا فضا

پهپاد تاکسی ولوکوپتر ۲X سال ۲۰۱۸ در آسمان پرواز خواهد کرد + عکس

پهپاد تاکسی ولوکوپتر ۲X سال ۲۰۱۸ در آسمان پرواز خواهد کرد که این پهپاد برقی آلمانی که ولوکوپتر نام دارد تا سال آینده می‌تواند وارد ناوگان حمل‌ و نقل هوایی آلمان شود و البته این پهپاد که بوسیله یک استارتاپ آلمانی تولید شده ۱۸ پروانه دارد و می‌تواند با سرعت حدودا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پرواز آن هم با امنیتی خاص پرواز کند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

البته باید گفت که قبل از معرفی پهپاد تاکسی ولوکوپتر ۲X ، کد این پهپاد vc200 بود اما در حال حاضر این پهپاد از یک پک باتری لیتیومی برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌کند و به همین دلیل سازندگانش نام آن را ولوکوپتر ۲X گذاشته‌اند.

پهپاد تاکسی ولوکوپتر از باتری بهر می برد که در ۱۲۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. ظاهر این پهپاد نسبت به نسخه قبلی اسپرت‌تر شده و صندلی‌ آن راحت‌تر شده است.

به گفته سازندگان پهپاد تاکسی ولوکوپتر ۲X ، در صورتی که با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کند می‌تواند مسافتی در حدود ۲۷ کیلومتر را طی کند. این پهپاد به کمک یک صفحه لمسی و یک دسته خلبانی هدایت می‌شود و می‌تواند به صورت عمودی پرواز کرده و فرود بیاید و هیچگونه آلودگی‌ ندارد

شرکت ای-ولو که سازنده پهپاد تاکسی ولوکوپتر ۲X است در ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ( یک تست اختصاصی را انجام داده است و حال قصد دار این تست را به صورت عمومی و در یک پرواز سه دقیقه‌ ای همراه با سرنشین انجام دهد که البته تولید و طراحی این پهپاد حدود شش سال زمان برده و در صورت تست‌های موفق می‌تواند به رویای پرواز روزانه با وسیله شخصی تحقق ببخشد.

با هم در میهن پست تصاویری از پهپاد تاکسی ولوکوپتر ۲X را تماشا خواهیم کرد.

منبع   futurism

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا