گوناگون

پوشاک زمستانی افزایش قیمت چندانی نخواهد داشت

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد از بازار داغ فروش لباس گرم با فرا رسیدن روزهای سرد سال خبر داد.

سید مهدی لسان‌طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با بیان اینکه معمولا با فرا رسیدن روزهای سرد سال تقاضا برای لباس گرم افزایش می‌یابد، اظهار کرد: بخش اعظم تقاضا در بازار پوشاک مربوط به روزهای سرد سال است و تولیدکنندگان نیز معمولا از نیمه شهریور تولیدات خود را در اختیار تک‌فروشان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به افزایش تقاضا در بازار نسبت به سال گذشته افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته بازار از رونق بیشتری داشته باشد اما با توجه به ثبات نسبی بازار، افزایش قیمت چندانی نخواهیم داشت.

لسان‌طوسی در خصوص مواد اولیه تولید پوشاک گرم در استان، اظهار کرد: در گذشته بخش عمده مواد اولیه تولید لباس گرم از کشورهای خارجی وارد می‌شد اما در حال حاضر به سمت تولید کالاهای ایرانی پیش می‌رویم و با این وضع آینده خوبی را برای تولید مواد اولیه داخلی پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد در خصوص نظارت‌ بر بازار فروش، بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای سرد سال و همزمانی با ایام محرم و صفر و ازدیاد زائر در مشهد در مناطقی که زائران بیشتری حضور دارند نظارت‌ها تشدید شده است. همچنین با توجه به سیاست‌های اخیر اتاق بازرگانی مبنی بر تشدید نظارت‌ها این موضوع محقق خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا