گوناگون

پکرمن: هر 2 تيم ويژگي‌‌هاي پيروزي را دارند

تيم‌هاي ملي فوتبال کلمبيا و برزيل از مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني از 30 دقيقه بامداد فردا (شنبه) در فورتالزا به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از فارس، خوزه پکرمن ابراز اميدواري کرده اين ديدار بسيار جذاب و پر گل باشد. با توجه به اينکه کلمبيا در چهار ديدار پيشين خود در جام جهاني 11 گل وارد دروازه حريفان کرده، به عنوان دومين تيمي که بيشترين گل را در ديدارهاي خود به ثمر رسانده مورد توجه قرار داده مي‌شود.

با توجه به اينکه چهار رويارويي پيشين کلمبيا با برزيل به تساوي رسيده و سه تساوي آن هم بدون گل بوده، پکرمن پيش بيني کرد اين ديدار گل‌هاي زيادي در بر دارد. کلمبيا نتوانسته هيچ ديدار رسمي را مقابل برزيل با پيروزي پشت سر بگذارد اما سرمربي اين تيم بر اين باور است هيچ کدام از نتيجه‌هاي گذشته روي اين پيکار تاثيري ندارند.

پکرمن در اين زمينه گفت: اين يک ديدار جديد است و ما نمي‌توانيم در مورد تيمي که پيروز ميدان است با قاطعيت صحبت کنيم. اين پيکاري بين دو تيم خوب است که هر دوي آنها ويژگي‌هاي پيروزي را دارند. برزيل در بهترين شرايط خود است، به همين دليل مي‌توانيم انتظار داشته باشيم از نظر تکنيکي بازي بسيار خوبي از آب درآيد.

پکرمن افزود: اين ديدار گل‌هاي زيادي در بر دارد که بسيار خوب است. اين چيزي است که مردم را به ديدن يک جام جهاني خوب ترغيب مي‌کند. هر دو تيم خوب هستند ولي متاسفانه پس از اين جدال يک تيم بايد از جام کنار برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا