گوناگون

پیکر شهید مدافع حرم در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز پیکر مطهر شهید سید رضا حسینی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و ولایتمدار ورامین تشییع شد.

در این مراسم مردم ولایتمدار ورامین پیکر این شهید جوان را از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) تشییع کرده و در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، “این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست”، “سید رضا شهادتت مبارک”، “الله اکبر و لااله الا الله” این شهید والامقام را به سنگر ابدیش رساندند.

پدر لباس جشن دامادی پسر را بر تن کرد

نکته جالب توجه این مراسم حضور پدر این شهید بزرگوار با لباس سفید در مراسم بود به طوریکه وی اعتقاد داشت امروز روز عروسی فرزندش بوده و باید لباس و جامه نو به تن کند که این موضوع نشان از ایمان راسخ و اعتقادد قلبی این پدر بافضیلت دارد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: شهدای مدافع حرم به عنوان یک سند محکم دینداری و ولایتمداری مردم ایران اسلامی محسوب شده و نشان می دهد که مردم این کشور برای دفاع از مکتب اهل بیت از بهترین سرمایه های خود می گذرند.

جوانان غیور ایران اجازه هتک حرمت حرم ائمه اطهار را به داعش ندادند

امام جمعه موقت ورامین افزود: اگرچه داعش با حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکا و ابرقدرتهای غربی تلاش کرد تا در سوریه و عراق نمادهای اسلامی را از بین ببرد اما جمعی از جوانان غیرتمند با حضور در اماکن متبرکه به دفاع پرداخته و اجازه هتک حرمت را ندادند.

وی ادامه داد: شهید سید رضا حسینی از اهالی روستای سرگل بود که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به زیارت این حرم شریف رفته بود که به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

محمودی گفت: شهدا خون خود را تقدیم کردند تا دین مبین اسلام بماند و فرهنگ علوی و مذهب شیعی در این کشور پا برجا باشد و حال نوبت ما است که به وظیفه خود عمل کنیم و خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، وظیفه  اقشار مختلف مردم و مسئولان را سخت و دشوار می‌سازد و باید از خون این شهدا پاسداری کنیم.

این مسئول یادآور شد: ورامین خانه شهدا و از شهرهای مذهبی کشور است که مردم آن در 15 خرداد 42 ارادت خود به امامت و ولایت ثابت کرده و هنوز در این عرصه ثابت قدم هستند.

سوریه و حرم مطهر حضرت زینب (س) خط مقدم جبهه مقاومت است

سرهنگ جمال نیکجو نیز در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدای مدافع حرم به دلیل پایبندی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت از جایگاه ویژه و منحصر به فردی در میان ملت ایران برخوردار هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: سوریه و حرم مطهر حضرت زینب (س) خط مقدم جبهه مقاومت است لذا نباید در پاسداری از آن از هیچ کوششی دریغ کنیم چراکه امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا