Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

چتر هوشمند Oombrella هوای بارانی را پیش‌بینی می‌کند!

چتر هوشمند Oombrella رقیب سرسختی برای چتر جادویی مری پاپینز شده است! چتری هوشمند که نه تنها آب و هوا را برای شما پیش بینی می کند بلکه دیگر گم هم نمی شود. بنابراین اگر شما به طور اتفاقی در یک روز بارانی چتر را در مکانی جا بگذارید، هشدارهایی از طریق سیستم جی پی اس برای شما ارسال می شود تا حتما چتر Oombrella را بردارید و با خود ببرید. با میهن پست همراه شوید.

بنابراین چتر هوشمند Oombrella با یک برنامه بر روی گوشی های هوشمند منطبق می شود که ۳۰ دقیقه زود تر آب و هوار را برای کاربر آن پیش بینی می کند و همچنین در صورت جا ماندن به کاربر یادآوری می کند تا چترش را بردارد. این چتر یک مزیت دیگر نیز دارد: هیچ وقت پشت و رو نمی شود.

شرکت فرانسوی Wezzoo و سازنده این چتر هوشمند، Oombrella را به رنگ رنگین کمان و در دو مدل کلاسیک و مدرن طراحی و تولید کرده است. که مدل کلاسیک آن ۹۴ سانتی متر طول دارد و دسته ی آن منحنی شکل است در حالی که مدل مدرن آن ۲۴ سانتی متر است و دسته ای صاف دارد.

شرکت Wezzoo این چتر را – ایستگاه آب و هوایی سیار – نامیده چرا که در سطح آن سنسور هایی تعبیه شده که اطلاعاتی مانند رطوبت، نور، فشار و دما را ثبت می کند. چتر قبل از هشدار دادن درباره ی زمان بارش باران این اطلاعات را در کنار اطلاعاتی از شبکه های اجتماعی جمع آوری و پردازش می کند.

جالب است بدانید که اگر به طور اتفاقی در یک روز بارانی چتر را در مکانی جا بگذارید، هشدارهایی از طریق سیستم جی پی اس برای شما ارسال می شود تا حتما چتر را بردارید.

با هم در میهن پست تصاویری از چتر هوشمند Oombrella را تماشا می کنیم

منبع    wezzoo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا