گوناگون

کار ساخت ورزشگاه نقش‌ جهان تعطيل نيست!/ روند ساخت ورزشگاه کند است

حسين محموديه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بحث تعطيلي کارگاه‌هاي ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان اظهار داشت: اطلاعي از اين مسئله ندارم اما قبول دارم که کارگاه‌هاي ورزشگاه نقش‌هان در حال حاضر با ظرفيت بسيار پاييني کار مي‌کند.

وي افزود: اينگونه نيست که بگوييم ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان تعطيل شده اما کارگاه‌هاي آن با ظرفيت پايين کار مي‌کنند و پيمانکار ورزشگاه قرارداد داشته و بايد بر اساس برنامه زمانبندي فعاليت کند.

رئيس دفتر فني مهندسي اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بيان اينکه مشکلات مالي در اين مسئله تاثيرگذار بوده، تصريح کرد: به هر حال مشکلات مالي باعث شده که پيمانکار ورزشگاه نقش‌جهان همه توان خود را در اين زمينه به کار نگيرد که اميدوارم مشکلات مالي برطرف شود.

وي باب يان اينکه روند کار مثل گذشته نيست اما متوقف نشده است، بيان داشت: در حال حاضر تعداد نفرات کاهش يافته اما به صفر نرسيده و در روزهاي مختلف، تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه متفاوت هستند اما مطمئناً کارگاه‌هاي ساخت ورزشگاه نقش‌جهان تعطيل نيستند.

محموديه با اشاره به مسئوليت اين ورزشگاه اضافه کرد: مسئوليت کار با شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي بوده اما ما از کانال‌هاي مختلف بحث اعتبارات مورد نياز براي ورزشگاه نقش‌جهان را پيگيري مي‌کنيم و اميدوار هستم که بتوانيم آن را به سرانجامي برسانيم.

به گزارش مهر، محمد حسين مهاجر، پيمانکار ورزشگاه نقش‌جهان اما در گفتگو با خبرنگار مهر، خبر تعطيل بودن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان را تاييد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا