گوناگون

کاهش 2.5 درصدی پرت آب در کرمانشاه در 2 سال اخیر

‌سرپرست پیشین شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از کاهش 2.5 درصدی پرت آب در استان طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، مهندس رضا کرانی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، ضمن تشریح عملکرد دو ساله خود، از کاهش 2.5 درصدی آب بدون درآمد (پرت آب) در استان خبر داد و افزود: در این مدت توانستیم با کاهش پرت آب، هر سال تولید آب را سه میلیون متر مکعب کاهش دهیم.

وی از پیگیری برای دریافت اعتبار 400 میلیارد تومانی برای تاسیسات فاضلاب و تصیفه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه به عنوان دیگر اقدام انجام شده در این مدت یاد کرد و افزود: این اعتبار در برابر اعتبارات پنج میلیارد تومانی که هر سال برای ما در نظر گرفته می شود یک تحول بزرگ است و امیدواریم این طرح با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در سال 1394 به نتیجه برسد.

کرانی ادامه داد: پیگیری برای دریافت مجوز تصفیه خانه فاضلاب شهرهای صحنه، تازه آباد، سنقر و اسلام آبادغرب نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

وی کاهش هزینه‌ها، تلاش برای جذب سرمایه گذاران، تامین آب 25 هزار واحد مسکن مهر و … را نیز از دیگر اقدامات انجام شده شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه طی دو سال گذشته برشمرد.

به گفته سرپرست پیشین شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه، در این مدت آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب شهری استان به عنوان معتمد کشور نیز تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

کرانی، با اشاره به وجود خشکسالی و کمبود آب شدید در سال های اخیر، یادآوری کرد: با وجود اینکه در 500 شهر کشور مشکل کمبود آب وجود داشت، توانستیم آب را به گونه ای در استان کرمانشاه مدیریت کنیم که حتی مناطقی که در زمستان هم مشکل تامین آب داشتند، تابستان را بدون آب سپری نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت موفق به دریافت جوایز و مقام‌های ‌متعددی در زمینه اثرگذاری در حوزه سلامت، برگزاری کلاس‌های آموزشی و … شدیم.

‌منصور کیاور مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل پیشین، افزود: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان و بهبود شاخص‌ها خواهم کرد.

در این مراسم از رضا کرانی که به مدت دو سال سرپرستی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه را بر عهده داشت تقدیر شد و منصور کیاور که پیش از این هم در شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه سابقه کار داشته، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا