گوناگون

امکان الحاق آستارا به اردبیل صفر است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر مرزی آستارا احتمال الحاق این شهرستان در غرب استان گیلان به استان اردبیل را صفر دانست.

محمدرضا شهاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، با تأکید بر مطلب فوق خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و نظراتی که در سطح جامعه و نخبگان شهرستان و استان وجود دارد، امکان هر نوع الحاق صفر است.

وی با ابراز تأسف از مطرح شدن چنین مطالبی در یکی از رسانه‌ها به نقل از استاندار اردبیل، ادامه داد: در حال حاضر که در آستانه هفته دولت قرار داریم و باید به شعار رئیس جمهور محترم که این هفته را به با نام «آرامش و امید» نامگذاری کرده‌اند، عمل کنیم، طرح چنین مسایل با محتوای مناقشه آمیز و تفرقه افکنانه به صلاح نیست.

شهاب زاده اظهارنظر در این‌گونه موارد را مربوط به مراجع قانونی و ذیصلاح دانست و توضیح داد: هرگونه موضوعات و ایده‌های اینچنینی باید از راه قانون حل و فصل شود.

وی در پایان با تأکید بر رفتارهای مدبرانه از سوی مسئولان، اظهارکرد: طرح این موضوعات، جز مهیا کردن فضای تفرقه و اختلاف هیچ دستآوردی ندارد و کاملاً مغایر با تدابیر دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایسنا، استاندار اردبیل برای دومین بار پس از رئیس مجمع نمایندگان استان در سال‌جاری، موضوع الحاق شهرستان مرزی و بندری آستارا به استان اردبیل با هدف دستیابی این استان به آب‌های دریای خزر را مطرح کرده که با واکنش‌های بسیاری از سوی مسئولان، فرهیختگان و مردم شهرستان آستارا مواجه شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا