گوناگون

کاهش 27.5 درصدی تصادفات منجر به فوت در سمنان

رییس پلیس راه استان سمنان از کاهش 12 درصدی تصادفات در شهریورماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سطح جاده‌های این استان خبر داد و گفت: در همین ماه با وجود تردد بالا در جاده‌های استان، تصادفات منجر به فوت27.5 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در شهریورماه امسال بالغ بر 387 فقره تصادف در سطح جاده‌های استان رخ داد و این در حالی است که شهریورماه سال گذشته در مجموع 440 فقره تصادف در جاده‌های استان روی داده بود.

وی با بیان این‌که خوشبختانه تعداد تصادف‌های منجر به فوت در سطح جاده‌های استان نیز در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه بوده است تصریح کرد: تعداد تصادف‌های فوتی شهریور امسال با کاهش 27.5 درصدی مواجه بوده است.

رییس پلیس راه استان اضافه کرد: تعداد تصادف‌های منجر به جرح نیز در مدت یک ماهه نسبت به شهریورماه گذشته کاهش 6.6 درصدی کاهش را نشان می‌دهد.

رضوی خبیر اظهار کرد: تعداد کشته‌ها در تصادف‌های صورت گرفته در جاده‌های استان در این مدت با کاهش 30 درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به عمده تخلفات رانندگی در این استان، خاطرنشان کرد: نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیرمجاز و نقص فنی خودرو به ترتیب بیشترین تخلفات رانندگان در شهریورماه امسال بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا