گوناگون

کاهش 40 درصدی تخلفات سرعت غیرمجاز در بزرگراه بوشهر به برازجان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا علم ظهر پنجشنبه در نشست شورای حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه‌ها و توسعه سیستم‌های کنترلی در سطح جاده‌های استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی هستیم.

وی به ثمر بخش بودن توسعه سامانه های هوشمند کنترل جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 50 دوربین در محورهای استان بوشهر تخلفات و سرعت خودروها را کنترل و ثبت می‌کند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر به نقش بسیار مهم دوربین‌های کنترل سرعت در کاهش تصادفات اشاره کرد و افزود: تصادفات در نیمه نخست امسال در استان بوشهر کاهش یافته است و همچنین شاهد کاهش 10 درصد متوفیان حوادث نسبت به سال گذشته هستیم.

نصب 38 دوربین کنترل سرعت هوشمند جدید

وی از کاهش 40 درصدی تخلفات سرعت غیرمجاز در بزرگراه بوشهر به برازجان پس از نصب دوربین‌های کنترل سرعت هوشمند اشاره کرد و ادامه داد: شاهد کاهش میانگین سرعت خودروها در محور بوشهر- برازجان از  103 کیلومتر قبل از نصب دوربین‌ها به 88 کیلومتر پس از راه اندازی آنها هستیم.

علم از مشارکت بخش خصوصی در توسعه سیستم‌های هوشمند جاده‌ای درا ستان بوشهر خبر داد و افزود: 38 دوربین کنترل سرعت هوشمند با مشارکت بخش خصوصی در محورهای جنوبی استان نصب می‌شود.

وی از نصب این دوربین‌ها در محور پرتردد و شریانی چغادک تا عسلویه خبر داد و بیان داشت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیز محورهای بوشهر به دوربین کنترل سرعت تخصیص می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا