گوناگون

کرمان، دارنده‌ی رتبه‌ی نخست کشوری در کشف مواد مخدر

فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف بیش از 50 تن مواد مخدر طی شش ماه اخیر در عملیات پلیس استان گفت: با این مقدار کشفیات، پلیس کرمان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، سردار «حسین چناریان»، در نشست هم‌اندیشی پلیس کرمان و نمایندگان مردم در خانه ملت گفت: توسعه‌ی استان کرمان باید به جایی برسد تا جلوی مهاجرت و جابه‌جایی‌ها گرفته شود.

وی افزود: در شش ماه گذشته با اقدامات مطلوب اطلاعات و پلیسی، با افزایش 20 درصدی کشف جرائم و کاهش شش درصدی وقوع سرقت روبرو بودیم.

فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: طی شش ماه اخیر بیش از 50 تن مواد مخدر در استان کشف شد و با افزایش 40 درصدی کشف مواد مخدر رتبه‌ی نخست کشف آن را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

چناریان بزرگترین معضل استان را حوزه‌ی مواد مخدر و نیازمند تلاش جدی برشمرد و افزود: 63 درصد مجرمان در ارتباط با پدیده‌ی مواد مخدر دستگیر و به زندان فرستاده شدند.

وی گفت: در حوزه‌ی راه‌های استان نیز 400 نقطه‌ی حادثه‌خیز شناسایی و به دستگاه‌های مربوطه ارسال شدند که در این راستا نیازمند پشتیبانی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری هستیم.

فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان گفت: پلیس باید از ظرفیت رسانه، برای آموزش و اطلاع‌رسانی آسیب‌های نوپدید به مردم بیشتر استفاده کند و لزوم آن تعامل بیشتر رسانه‌ی ملی با پلیس است.

به گزارش ایسنا،«محمدمهدی زاهدی»، نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تبریک هفته‌ی ناجا به تلاش گران عرصه‌ی امنیت از تلاش فرمانده و کارکنان انتظامی استان برای توسعه امنیت تقدیر کرد.

وی افزود: اعتمادی که امروز سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان دارند نشان‌دهنده‌ی این است که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی وظایف خود در حوزه‌ی تولید و حفظ امنیت مطلوب را به خوبی انجام داده‌اند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات علمی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات موفق اخیر پلیس برای رهایی گروگان در سیرجان هشداری بود برای مخلان نظم و امنیت و نقطه‌ی عطفی برای ارتقاء اعتماد مردم و مسئولان نیروی انتظامی.

زاهدی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کرمان برای تقدیر از این عملکرد نیروی انتظامی مراتب تقدیر و تشکر خود را کتباً به وزارت کشور منعکس کرد که این نشان از عملکرد موفق ناجا در امور امنیتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همبستگی میان همه‌ی مسئولان استانی یک همبستگی کم نظیر است و همه می‌کوشند تا برای خدمت به مردم، نظام اسلامی و انقلاب این همبستگی روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا