گوناگون

کرمان قطب فولادی کشور می‌شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کرمان بزودی به یکی از قطب‌های فولادی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کویر، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی کرمان که در فرمانداری کرمان برگزار شد، گفت : در حوزه فعالیت‌های اجرایی کرمان، بخش مرکزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تصرف اراضی دولتی و حاشیه‌نشینی از مهمترین مشکلات در این بخش محسوب می‌شود، افزود: بدلیل مهاجرپذیر بودن شهر کرمان و مشکلات اقتصادی و خشکسالی‌های اخیر در روستاها و مهاجرت آنها به شهرها حاشیه شهر کرمان به شدت افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخشدار جدید باید در حوزه جلوگیری از حاشیه‌نشینی در کرمان فعال‌تر عمل کند با تشکر از اقدامات انجام شده از سوی استانداری، شهرداری کرمان و بخشدار سابق بخش مرکزی، خاطر نشان کرد: ایجاد کمربند سبز که در حال اجرا است، از کارهای بسیار مثبت است.

وی با بیان اینکه حال افرادی را هم که طعمه زمین‌خواران شدند، باید را رعایت کرد، گفت: به شدت با زمین‌خواران که مردم را هم فریب می‌دهند، برخورد کنید.

پورابراهیمی با تاکید بر حمایت بخشداری مرکزی از واحدهای صنعتی موجود در این بخش، تصریح‌کرد: در بخش مرکزی کرمان واحدهای صنعتی متعددی وجود دارد که نیازمند حمایت مسئولان در این بخش است.

وی با اشاره به اجرایی‌شدن طرح جدید کارخانه فولاد یک میلیون تنی کویر در این بخش، گفت: شهر کرمان بزودی به یکی از قطب‌های فولادی کشور تبدیل می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرمان به سرعت در حال صنعتی شدن است، اما هنوز بسیاری از زیرساخت‌ها موجود نیست، گفت: فعالیت صنعتی در کرمان نیازمند تامین سریع زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز است.

به گزارش ایسنا، در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی کرمان از زحمات “عباس رنجبر” قدردانی و “علی یار اسکندری” به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا