گوناگون

استاندار کرمان: نمی‌خواهیم در استان، کار نکرده را تبلیغ کنیم

استاندار کرمان گفت: نمی‌خواهیم در استان کرمان، کار نکرده را تبلیغ کنیم، اگر درست کار کنیم، مردم خودشان مبلغ ما خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، “علیرضا رزم حسینی” صبح امروز در نشست با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: شورای هماهنگی در همه مناسبت‌ها و روزهای ماندگار انقلاب مردم را بسیج کرده و به صحنه می‌آورد و تلاش می‌کند ارزش‌های انقلاب را به نسل نو یادآوری نماید تا قدر انقلاب، نظام و امنیت پایدار کشور را بدانند.

وی افزود: شورا براساس نیاز انقلاب اسلامی شکل گرفته و با متمرکز کردن فعالیت‌ها، هماهنگی برگزاری مراسم در حوزه‌های اجرایی و کار فرهنگی تبلیغی انجام می‌دهد.

رزم حسینی پیشنهاد کرد، ماموریت‌های جدیدی برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعریف کنیم تا فقط در جهت کارهای تبلیغی حرکت نکند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در صحنه، برای دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام می‌گذارند و این حضور یک نقش بزرگ بازدارندگی برای امنیت کشور است.

استاندار کرمان گفت: هر جا مردم حضور داشته‌اند دشمن نتوانسته چشم طمع به کشورمان داشته باشد و مقاومت دفاع مقدس نشانه این مسئله است.

وی افزود: نقش اساسی مردم تضمین امنیت، سلامت و بقای جمهوری اسلامی است و شورای هماهنگی به خوبی به دنیا و نسل نو نشان می‌دهد که مردم حضور دارند و از نظام خود دفاع می‌کنند.

رزم حسینی تصریح کرد: یکی از ضرورت‌های اصلی انقلاب، توانمندسازی اقتصاد فرهنگی همه مردم است که خدمات زیربنایی دولت یک بخش از آن می‌باشد و باید کاری کنیم مردم از حیث اقتصادی و فرهنگی توانمند شده و منزلت اجتماعی پیدا کنند.

وی بیان کرد: یکی از کارهای شورا در این زمینه می‌تواند در جهت هم افزایی دستگاه‌های اجرایی باشد و با توجه به فضای وحدت و تعامل کم نظیر در استان کرمان، باید این روند را پرفروغ‌تر نگه داریم و تنها مختص یک مقطع نباشد، زیرا در فضای تعاملی، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

رزم حسینی تصریح کرد: باید فضیلت‌های اخلاقی در جامعه روز به روز گسترش یابد و در سال اقتصاد و فرهنگ این دو مسئله مهم را تبیین و فرهنگ اقتصادی را در جامعه بسط دهیم.

وی اظهار کرد: امروز فضای استان کرمان فضای سازندگی و جذب سرمایه‌گذاری است و شورای هماهنگی باید در این حوزه فرهنگ‌سازی کند و می‌تواند در این زمینه الگویی برای کشور باشد.

استاندار کرمان گفت: غریبه‌پرستی نباید در استان کرمان منزلت باشد، همان‌طور که امروز طلایه دار حرکت اقتصادی بزرگ در کشور شده‌ایم باید در جذب کرمانیان خارج از استان و کشور برای سرمایه‌گذاری و احترام همشهریان و هم استانی‌ها سرآمد باشیم.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی باید در بخش فرهنگ اقتصادی تلاش کند و توسعه استان را تبلیغ و شعار ولایت و توسعه را در استان و کشور ریشه‌دار کنیم.

رزم حسینی گفت: در صورتی که بین مسوولان شهر و استان اختلاف وجود داشته باشد، نمی‌توان کار کرد. اختلاف سلیقه سیاسی مهم است اما زمانی که پای منافع ملی، توسعه کشور و استان به میان می‌آید، باید با هم برای توانمندسازی مردم کار کنیم.

وی افزود: کار اقتصادی حتما ثمره فرهنگی دارد و شورا باید کار خود را در حوزه فرهنگ اقتصادی آغاز کند. باید فضای همدلی و تعامل استان را پایدار کنیم و جذب سرمایه گذار پایدار شود.

رزم حسینی اظهار کرد: در حال حاضر نشاط فرهنگی و نشاط اقتصادی در استان وجود دارد و هرجا که نتوانیم کار کنیم، به مردم راست می‌گوییم. درک مردم بسیار بالاست و راستگویی را می‌پذیرند.

وی ادامه داد: راستگویی داروی اثربخش و مفیدی برای التیام بسیاری از مشکلات است و مردم باید بدانند مدیران با آنها با صداقت رفتار می‌کنند و ما حتما این کار را می‌کنیم و در هر مقطعی گزارش کار و سرمایه‌گذاری را به مردم می‌دهیم.

استاندار کرمان گفت: نمی‌خواهیم در استان کرمان، کار نکرده را تبلیغ کنیم، اگر درست کار کنیم، مردم خودشان مبلغ ما خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر فضای ارزشمندی در کشور وجود دارد و در زیر سایه وحدت و ولایت می‌توانیم همه کارهای اقتصادی و فرهنگی را جلو ببریم، اما یک دست صدا ندارد و همه باید به کار در این عرصه کمک کنند.

رزم‌حسینی تاکید کرد: اگر همه تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی را به واقع عملیاتی کنیم، می‌توانیم به اهداف برسیم و اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی گفت: اختلافات برای ما هیچ نتیجه‌ای ندارد. مدیر و کارشناس باید آزادانه حرف بزند و باید این فضا در استان فرهنگ‌سازی شود.

رزم حسینی تصریح کرد: اگر کشورهای خارجی بگذارند و ما در داخل با اختلافات به آنها کمک نکنیم، به نقش اول ایران در منطقه دست می‌یابیم. نعمت‌های فراوانی در کشورمان وجود دارد و باید استفاده نماییم.

استاندار کرمان اظهار کرد: دنبال هستیم که در سال آینده صندوق‌های سرمایه‌گذاری در استان و شهرستان‌ها را تشکیل و پول‌های خرد مردم را جمع و سرمایه‌گذاری کنیم و باید بانوان نیز در این راستا به صحنه آمده و بانوان نخبه و کارآفرین استان شناسایی شوند.

وی با تشکر از همکاری رییس کل دادگستری و دادستان کرمان با مسوولان استان گفت: ارکان حکومت همدل و یکپارچه برای توسعه استان کرمان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا