گوناگون

کسبه و بازاریان نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارند

81215991 5786533

به گزارش ایرنا، علیرضا میمنت آبادی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز اصناف در قروه افزود: نظام اسلامی همانند گذشته با هوشیاری مردم و مشارکت اصناف و بازاریان، از شرایط تحریم با موفقیت عبور می کند.

وی افزود: اصناف و بازاریان قشر زحمتکش و دلسوز جامعه هستند و با ایجاد ثبات، امنیت و آرامش در جامعه، توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

معاون برنامه ریزی فرماندار قروه گفت: حضور افراد معتمد و متعهد در میان بازاریان و نقش موثر اصناف و بازاریان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، باعث شده است دشمن به این قشر توجه بیشتری داشته باشد و توطئه های مختلفی علیه بازاریان طراحی کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه نیز در این نشست گفت: نامگذاری یک روز به عنوان روز اصناف در تقویم جمهوری اسلامی ایران، خود گویای اهمیت جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

علی منتشلو افزود: اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند اسلامی همراه مردم بودند، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیت های بی شماری در کشور شده است.

به گفته وی در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش های دینی، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشته و همراه با مولفه های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت همراه بوده اند.

منتشلو از همکاری اصناف شهرستان در خصوص اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها، تنظیم بازار، مشارکت در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و همکاری خوب در برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی و انتخابات اتاق اصناف تشکر کرد.

وی افزود: انتظار می رود اتاق اصناف با برنامه ریزی بهتر در خصوص فعال سازی اتحادیه ها و ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب و تجهیز اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به دانش و فناوری روز و آموزش اصناف، خدمات بهتری به اصناف و شهروندان ارائه نماید.

در پایان مراسم از 11 نفر از فعالان اقتصادی در بخش مدیریت اتاق اصناف، اتحادیه ها و تنظیم بازار با لوح سپاس تقدیر شد.ک/2

7345/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا