Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریهوا فضا

کشف حیات فرازمینی ادعای جدید هکرهای ناشناس ؟

کشف حیات فرازمینی موضوعی است که در یک دهه اخیر بیش از گذشته مورد توجه دانشمندان و حتی علاقه مندان به موضوعات فرازمینی قرار گرفته و حالا در روزهای اخیر نیز یک شبکه هکرهای ناشناس در ویدئویی جدید ادعا کرده است که ناسا در آینده نزدیک شواهدی از وجود حیات در فضا را اعلام خواهد کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

کشف حیات فرازمینی اگر چه رخ هم داده باشد اما موضوعی محرمانه به شمار می آید و بشر نیز شاید آمادگی باور این موضوع را نداشته باشد ولی به هر حال یک گروه از هکرهای ناشناس در ویدئویی جدید که به تازگی منتشر کرده ادعا می‌کند که ناسا در آینده نزدیک شواهدی از وجود کشف حیات فرازمینی را اعلام خواهد کرد.

کشف حیات فرازمینی

البته این در حالی است که هم‌ اکنون به نظر نمی‌رسد هیچ شواهد جدید و قدرتمندی برای تایید این گمانه‌ زنی – کشف حیات فرازمینی – وجود داشته باشد. چرا که آخرین ویدیوی خبری ناسا مربوط به ماموریت تلکسوپ فضایی کپلر و کشف ۲۱۹ سیاره احتمالی در منظومه شمسی بود.

بنابراین در ابتدای این ویدیو ، بخشی از یک مقاله درباره پیش‌ بینی احتمالی کشف حیات در فضا خوانده می‌شود که مربوط به جلسه استماع کنگره است و البته این مقاله همراه دو گزارش دیگر از ماه ژانویه تا آوریل سال جاری در وب‌سایت Ancient Code نیز دیده شده و وب سایت مذکور نیز در کرواسی ثبت شده است.

منبع   sciencealert

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا