Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیرعکس

دِرِک رابلو پسر نابینایی که موج سواری را به چالش کشید + عکس

دِرِک رابلو پسر نابینایی که این روزها عکس و ویدیوهایش که توانسته است با موج سواری این ورزش سخت را به چالش بکشد، فضای مجازی را پر کرده است. پسری که قبلا توانسته بود با دوچرخه سواری در عرض خیابان‌ها و پرتاب های دقیق توپ بسکتبال در سبد نام خود را بر سر زبان ها بیندارد. و حالا با کاری سخت و تکنیکی تعجب همگان را براگیخته است.در ادامه با میهن پست همراه شوید.

دِرِک رابلو پسر نابینا هم مثل همه‌ی ما رویایی در سر می پروراند و دوست دارد روزی به آن رویا دست پیدا کند. در این میان ممکن است موانع زیادی سر راه همه‌ی ما پیدا شود که ما را دلسرد کند و از تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف بازمان دارد. اما نه برای دِرِک رابلو، پسری که برای تحقق آرزوی خودش و پدرش، تلاش های بسیاری کرده است. .

پدرش دِرِک رابلو پسر نابینا، حتی قبل از اینکه او به دنیا بیاید آرزوی این را داشته که او موج سوار حرفه ای شود، به همین خاطر اسم او را از اسم یک قهرمان موج سواری – درک هو – برداشته است. اما پسرش درک، به طور مادرزادی نابینا به دنیا می آید و باید راهی دیگر برای رسیدن به این رویا پیدا می کردند.

با بزرگ شدن درک، آرزوی پدرش به آرزوی خود او تبدیل می شود و به کمک پدر یاد میگیرد موج سواری کند و سپس کلاس‌های تخصصی تر را ادامه می دهد. درباره اینکه چطور می تواند این کار را انجام دهد و از چه تکنیکی استفاده می کند می گوید:

من به اقیانوس گوش می کنم و حس آن را درک می کنم. هر قسمت از یک موج، صدای مختلفی تولید می کند، و من یاد گرفته ام به طرف کدام سمت از موج باید موج سواری کنم. اگر رویایی دارید، باید خودتان را باور داشته باشید. وگرنه قادر به انجام دادن آن نیستید. من باور دارم همه ی ما استعداد های نهفته ای داریم و باید با پشتکار و انگیزه آنها را پیدا کنیم.

با هم در میهن پست تصاویری از موج سواری حرفه‌ای دِرِک رابلو پسر نابینا را تماشا می کنیم.

منبع   delightfulstories

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا