Mihanpostآثار تاریخیاجتماعیپیشنهاد سردبیر

قبرستانی با جمجمه‌های شبیه آدم فضایی‌ها در مکزیک + ویدیو

کشف قبرستانی با جمجمه‌های شبیه آدم فضایی‌ها در مکزیک یک سالی است که نه تنها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است بله مشاهده این اسکلت ها با جمجمه هایی عجیب آن هم در جریان کاوش‌های اخیر باستان‌شناسان در محوطه‌ای تاریخی «اوناواس» در استان «سونورا» در شمال مکزیک تعجب باستان‌شناسان را برانگیخته است.با میهن پست همراه شوید.

کشف قبرستانی با جمجمه‌های شبیه آدم فضایی‌ها در مکزیک آن هم با ده‌ها جمجمه عجیب با قدمتی بیش از ۱۰۰۰ سال مراحل تحقیق و پژوهش جدید را پیش پای باستانشناسان مکزیکی قرار داده است.

لازم است بدانید که محوطه تاریخی اوناواس که در سال ۱۹۹۹ کشف شد یکی از ارزشمندترین محوطه‌های تاریخی مکزیک بود و در کشف اخیر در آن جمجمه‌های کشف شده‌اند که شبیه موجودات فضایی هستند.

در این میان از بین ۲۵ جمجمه کشف شده که به دوران قبل از ورود اسپانیایی‌ها به مکزیک فعلی تعلق دارند، ۱۳ جمجمه به شکل غیرعادی بوه و انسان را یاد موجودات فضایی می‌اندازند.طوری که در تصاویری مشاهده می‌کنید جمجمه‌ها انگار جمجمه همان موجوداتی هستند که در فیلم ها و کتاب‌ها منتصب به آدم های فضایی با پیشانی بلند و جمجمه‌ای بزرگ در این قبرستان آرام گرفته اند.

البته باید گفت که پروژه کاوش در محل کشف جمجمه‌های عجیب در محوطه باستانی اوناواس مکزیک ادامه دارد و باستانشاسان در تلاشند تا با انجام مطالعات و پژوهش های دقیق‌تری راز متفاوت بودن این جمجمه ها را نسب به جمجمه ی سایر افراد بیابند.

اگر چه تغییر شکل این جمجمه ها با این صورت بوده است که نسلی از نئاندرتال‌ها که ۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در این منطقه می‌زیسته‌اند، برای متفاوت بودنشان ، سر نوزادانی را که از آن ها متولد می‌شده را با تخته هایی خاص که در تصاویر قابل مشاهده است را تا ۶ ماه متولی بسته و زیر فشار قرارد داده اند که به دلیلی نرم بودن جمجمه نوزادان این تغییر شکل به سرعت صورت گرفته و نه تنها این عمل به لحاظ علمی کاری خطرناک بوده است بلکه افراد بعد از بزرگ شدن قیافه‌ای متفاوت و خاص نیز داشته اند.

با هم در میهن پست تصاویر و ویدیویی از این جمجمه‌ها و قبرستان منتسب به آدم فضایی‌ها را مشاهده کنید.

منبع: dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا