Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ خودرویی با پلتفرم ایمپرزا + عکس

سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ در حالی در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد که در این کراس‌اوور در واقع انگار از پلتفرم ایمپرزا استفاده شده است ، خودرویی که توانست در سال گذشته میلادی ۹۵ هزار دستگاه از کل فروش ۶۱۵ هزار دستگاه به فروش رفته‌ ی کمپانی سوبارو را از آن خود کند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان باید گفت که پلتفرم ظاهری سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ در واقع همان نسل جدید مدل سوبارو ایمپرزا است با این تفاوت که فاصله‌ ی بین دو محور این خودرو به نسبت مدل ایمپرزا کمی بیشتر است اما فاصله‌ محور جلو تا سپر جلو و فاصله‌ی محور عقب تا سپر عقب آن کمتر  شده است. درحالی‌که با این دو تغییر طول خودرو تغییر زیادی نکرده اما اکنون فضای کابین بیشتر شده است.

این در حالی است که این تغییرات در سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ باعث خواهد شد که در این خودرو افزایش کارایی آن هم در مناطق شهری را به دنبال داشته باشد.

نکنه قابل توجه این است که طراحان کمپانی سوبارو در طراحی و مهندسی کابین سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ از پلتفرم مدل ایمپرزا بهره برده اند طوری که نمایشگری ۸ اینچی مجهز به سیستم ناوبری و سرگرمی نیز همچون مدل زکر شده از Apple Pay نیز پشتیبانی می‌کند ، و دکل نیز باید گفت که طراحی داخلی کابین سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ تا حدودی بهتر از مدل ایمپرزا مشتری پسندتر شده است.

و اما در خصوص پیشروانه سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ :

توان خروجی پیشرانه‌این خودرو کراس اوور در واقع از ۱۴۸ به ۱۵۴ اسب بخار تغییر کرده است. این پیشرانه‌ ی چهار سیلندر ۲ لیتری خطی، برای انتقال توان خود از جعبه‌دنده‌ی خودرکار CVT استفاده می‌کند و به صورت استاندارد نیز توان به تمامی چهار چرخ منتقل می‌شود. سوبارو اعلام کرده است که برخلاف تغییراتی که در کراسترک صورت گرفته، تجربه‌ی رانندگی با این خودرو آرام‌تر از سدان اسپرت ایمپرزا است و راحتی سرنشینان از اولویت‌ های مهندسان این شرکت در طراحی این خودرو بوده است.

از دیگر قابلیت هایی که کراس اوور سوبارو کراستراک ۲۰۱۸ را از مدل های قبلی خود متمایز می کند ، بهرمندی از  EyeSight‌ مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال و نیمه فعال اعم از سیستم ترمز خودکار، بررسی ترافیک پشت خودرو، تنظیم خودکار زاویه‌ی چراغ‌های جلو و حفظ خودرو در مسیر است .

در پایان باید گفت که کراس اوور سوبارو کراستراک ۲۰۱۸ با توجه به تجهیز به آن به صورت استاندارد، انتظار می‌رود تا در آزمون‌های IIHS همان نمره‌ای را کسب کند که ایمپرزا موفق به دریافت آن شده است.

منبع  motorauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا