اخبار خودروپیشنهاد سردبیر

خودرو برقی هنریک فیسکر EMotion با ظاهری لوکس و اسپرت

خودرو برقی هنریک فیسکر EMotion در حالی توسط طراح معروف صنعت خودروسازی دنیا معرفی شده است که این شرکت تصاویری از خودرو لوکس ،الکتریکی و در حال ساخت EMotion را منتشر کرده است. فیسکر در خصوص  خودرو برقی هنریک فیسکر EMotion گفته است که مثل دیگر پروژه‌هایش فیسکر قول‌های زیادی برای ارائه امکانات و آپشن های این خودرو داده است.در ادامه با میهن پست همراه شوید.

خودرو برقی هنریک فیسکر EMotion قرار است یک سیستم رانندگی خودکار تمام و کمال داشته باشد و البته می‌تواند سرعتی برابر با ۱۶۱ مایل در ساعت داشته باشد و می‌تواند با یک بار شارژع ۴۰۰ مایل حرکت کند؛ رقمی که ۱۰۰ مایل از بهترین خودروی تسلا بیشتر است.

شرکت فیسکر قبلا هم یک خودروی برقی ساخته بود؛ خودروی Fisker Karma به عنوان یک خودروی برقی گران‌قیمت و لوکس ساخته شده بود و فیسکر فقط توانست چند صد عدد از آن بفروشد. شرکت فیسکر هم پس از خودروی Karma ورشکسته شد. شرکت جدیدی هنریک فیسکر، Fisker Inc. نام دارد. خودروی جدیدی هم که او می‌سازد،‌ در ظاهر همان فرمول Karma را تکرار می‌کند و نمی‌دانیم که آیا قرار است موفق شود یا نه.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، خودروی جدیدی که هنریک فیسکر طراحی کرده، ظاهری بسیار لوکس و اسپورت دارد و اولین نمونه‌ی این خودرو در اواسط سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

با هم در میهن پست تصاویری از خودرو برقی هنریک فیسکر EMotion با ظاهری لوکس و اسپرت را تماشا می کنیم.

منبع   The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا