Mihanpostاخبار خودروعلمی و فناوری

مدرن‌ترین کابین خودرو جهان برای کمپانی ولوو طراحی شده است

مدرن‌ترین کابین خودرو جهان برای در حالی برای کمپانی ولوو طراحی شد که در حال حاضر شرکت های خودرو سازی زیادی در تلاشند تا بتواند در این حوزه میدان را از رقیبان خود بربایند، که در این میان یک شرکت اروپایی برای شرکت «ولوو» اتاق خودرویی را با نام Lounge Console طراحی کرده که بعنوان مدرن‌ترین و مجلل‌ترین طراحی کابین خودروی جهان محسوب می شود. با میهن پست همراه شوید.

مدرن‌ترین کابین خودرو جهان به گونه ای طراحی شده که فضای زیادی را به خود  اختصاص داده ضمن اینکه برای افراد مکانی تعبیه شده است که بتوانند پاهای خود را به راحتی در هر شرایطی قرار دهند.

این در حالی است که در داخل مدرن‌ترین کابین خودرو جهان با جمع کردن صندلی قسمت جلو می توان فضایی قابل توجه را ایجاد کرد که در آن امکانات ویژه ای قرار دارد. در این اتاق جدید می توان مانیتور متحرک به همراه میز تا شو را مشاهده کرد که صفحه کلید روی آن قرار می گیرد و یا این امکان را به شخص می دهد که بر روی آن یادداشتی انجام دهد.

در اتاق Lounge Console هدفون هایی با کیفیت بی نظیر برای گوش کردن به فایل های صوتی یا تماشای فیلم از طریق مانیتور وجود دارد. همچنین صندلی های آن ماساژور هستند و در داخل این کابین مدرن سیستم سرمایشی و گرمایشی برای تنظیم درجه حرارت نوشیدنی تعبیه شده است.

با هم در میهن پست تصایری از مدرن‌ترین کابین خودرو جهان ، طراحی شده برای کمپانی ولوو را تماشا می کنیم.

منبع  gizmag

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا