Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

خودرو برقی کمپانی سوئیسی الکسترا Elextra رقیبی جدی برای تسلا ؟

خودرو برقی کمپانی سوئیسی الکسترا Elextra در حالی رونمایی شده است که بدنه این خودرو برقی از فیبر کربن ساخته شده و طراحی ظاهر آن مشابه خودروهای ایتالیایی نظیر فراری و لامبورگینی است و به گفته کارشناسان این خودرو میتواند رقیبی جدی برای خودروهای برقی تسلا باشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

سرعت خودرو برقی کمپانی سوئیسی الکسترا در ۲٫۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ می‌تواند مسافت ۶۰۰ کیلومتر را با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بپیماید.

البته باید گفت که پیش از این یک نمونه پیش‌ تولید شده از خودرو برقی کمپانی سوئیسی الکسترا در ماه فوریه سال جاری میلادی رونمایی شد که تا حدودی مشابه این خودرو بود؛ اما طراحی این نمونه زیباتر از موارد قبلی است.

با این حال خودرو برقی کمپانی سوئیسی الکسترا در واقع با استفاده از یک موتور الکتریکی دو قلو کار می‌کند که توان آن ۶۸۰ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است و البته قدرت و توان این خودرو توانسته که خودروی برقی شرکت تسلا مدل S P100Dرا شکست دهد. این شرکت هنوز قیمت خودروی تمام الکتریکی خود را اعلام نکرده و تنها ۱۰۰ نمونه از آن را به بازار عرضه خواهد کرد.

با هم در میهن پست تصاویری از خودرو برقی کمپانی سوئیسی الکسترا را تماشا می کنیم.

منبع   newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا