Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی شرکت آدیداس قدم به بازار گذاشت

شرکت آدیداس در حالی این روزها اولین کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی را وارد بازار کرده است که درست یک سال پیش ، این کمپانی از طرح مفهومی این کفش چاپ سه‌بعدی به نام Futurecraft 3D رونمایی کرد تا این اقدام اولین گام شرکت آدیداس باشد که در جهت ورود به عرصه فناوری چاپ سه بعدی قدم بردارد.

کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی شرکت آدیداس با رویه ای از فناوری Primeknit و لایه میانی آن از مواد چاپ سه بعدی تولید شده است و این کفش به گونه‌ای طراحی شده که تراکم مواد به ار رفته برای تولید آن بیشتر در قسمت‌هایی قرار بگیرد که فشار پا بر روی آن بیشتر و احساس راحتی را به استفاده کننده منتقل نماید.

نکته جالب توجه این است که در کنار سایر کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی توسط کمپانی های دیگر شرکت آدیداس در ساخت این کفش‌ها از دوخت یا چسب استفاده نکرده و به همین جهت این کفش سه بعدی بسیار سبک و انعطاف پذیر شده است.

در حال حاضر تعداد کمی از کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی شرکت آدیداس روانه بازار شده اما این شرکت قصد دارد تا به زودی دست به تولید انبوه محصول جدید خود بزند.

قیمت این کفش چاپ سه بعدی ۳۳۳ دلار اعلام شده و علاقمندان می‌توانند آن را از طریق اپلیکیشنAdidas Confirmed  شرکت آدیداس سفارش داده و خریداری کنند.

 

منبع : newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا