گوناگون

کلاهبرداری کارمند بانک از سالخوردگان!

یک کارمند بانک که از 47 شهروند سالخورده در “ساوه” اختلاسی میلیاردی کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا، در اواخر اردیبهشت‌ماه نماینده حراست یکی از شعبه‌های بانکی در شهرستان ساوه به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و گزارش‌هایی از رفتار مشکوک یکی از کارمندان بانک و احتمال اختلاس از حساب مشتریان را ارائه داد.

با اعلام این گزارش بلافاصله، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند. در تحقیقات کارآگاهان پلیس که به مدت یک ماه به طول انجامید، مشخص شد کارمند متخلف در زمان مراجعه مشتریان سالخورده به شیوه‌های متعدد از حساب آن‌ها برداشت می‌کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر طالبی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این‌باره گفت: با مشخص شدن جزئیات پرونده طی هماهنگی با دستگاه قضایی، وی به یگان انتظامی منتقل شد و مورد بازجویی فنی کارآگاهان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با ارائه مستندات و مدارک به متهم، وی به یک میلیارد و 530 میلیون ریال اختلاس و برداشت غیرمجاز از حساب مشتریانی که اغلب سالخورده بوده و نسبت به امور بانکی آشنایی نداشتند، اعتراف کرد.

وی بیان کرد: کلیه مبالغ از متهم دریافت و به 47 نفر شهروندی که بدین وسیله از حساب آن‌ها برداشت شده بود، مسترد شد و متهم با قرار بازداشت به ندامتگاه معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا