گوناگون

کلهر: ساختار دفاعی مناسب، منجر به برد برزیل می‌شود

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم برزیل با توجه به اینکه مقابل کرواسی اولین بازی‌اش بود هنوز آمادگی لازم را نداشت ملی به دلیل اینکه برزیل میزبان این جام است حضوری متفاوت از خود نشان خواهد داد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: کار گروهی و ترکیبی و استفاده از بازیکنان تاثیرگذاری مثل دنی آلوز در تیم برزیل می‌تواند این تیم را در گروهش بالا ببرد.

کلهر در خصوص نقش داوری در برد بازی برزیل مقابل کرواسی اذعان داشت: برزیل مثل همیشه قدرتمند است ولی در بازی با کرواسی این تیم هم با قدرت مقابل برزیل بازی کرد.

وی ادامه داد: تیم‌‌هایی که مقابل برزیل قرار می‌گیرند کار دفاعی خوبی دارند و این کار فضا و زمانی را از برزیل می گیرد.

کارشناس فوتبال همچنین بیان کرد: تیم برزیل از بازیکنان خلاق و با تجربه برخوردار است و در بازی‌ها هم دفاعی و هم هجومی بازی می کنند.

کلهر در رابطه با تیم مکزیک گفت: مکزیک تیمی فوق‌العاده و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و تیمی منسجم که اکثر اوقات برتر میدان به حساب می‌آمد، تیم برزیل کار سختی را مقابل مکزیک پیش‌رو دارد و تنها حسنی که منجر به پیروزی این تیم می‌شود هجومی بازی کردن این تیم می‌شود هجومی بازی کردن این تیم است.

وی همچنین در خصوص ارزیابی‌اش از تیم بلژیک و الجزایر گفت: بازی امشب این دو تیم، اولین بازی در این جام است و به طور قطع شناخت کافی از یکدیگر ندارند.

کلهر در ادامه تصریح کرد: به نظرم تیم بلژیک می‌تواند مرحله اول را به خوبی مقابل الجزایر بازی کند ولی نوسان در تیم بلژیک مخصوصاً در خط حمله زیاد است و در این خط افراد با تجربه‌ای قرار ندارند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با نتیجه این بازی افزود: به عقیده من نتیجه بازی بین بلژیک و الجزایر به تساوی کشیده می‌شود.

همچنین وی در مورد اینکه کدام تیم قوی‌تر است بیان کرد: تیم بلژیک از نظر تاکتیکی و فنی و هم از نظر بازیکنان با تجربه و قدرتمند وضعیت بهتری دارد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا تیم بلژیک را به عنوان یک پدیده می‌نامند خاطرنشان کرد: به کار بردن بازیکنان مطرح که در تیم‌های بزرگی بازی می‌کنند باعث شده که بلژیک را به عنوان یک پدیده معرفی کنند.

گفتنی است؛ جام جهانی جام شگفتی و دور از انتظار است تیم‌هایی که به تصور ما ضعیف می‌آید و رویش حساب باز نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود با بازی خوبی که از خود ارائه می‌دهند برنده میدان می‌شوند و تعجب همگان را بر‌می‌انگیزند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا