گوناگون

کواچ: آماده نمایش خوب برابر لهستان هستیم/ برای صعود تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در نشست خبری روز پنجشنبه قبل از بازی دو تیم ایران و لهستان در هفته ششم لیگ جهانی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی خیلی سختی در پیش داریم، برای ما مهم است تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال ایران هم تاکید کرد: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و برای بازی فردا مشکلی نداریم. طبیعی است خودمان را برای مسابقات آماده می‌کنیم و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره حساسیت بازی روز جمعه و کارهای انجام شده برای غلبه بازیکنان به استرس این بازی تاکید کرد: ما آماده نمایش خوب هستیم، اما شرایط و حساسیت لیگ جهانی استرس ایجاد می‌کند، پس تلاش می‌‎کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ایران نسبت به دو هفته قبل بهتر شده است، در پاسخ به این پرسش که از تیم حریف چه میزان شناخت دارد؟، یادآور شد: هر آنچه که در توان داریم، باید در شرایط میزبانی ارائه کنیم.

کواچ همچنین گفت: احترام خاصی برای تیم لهستان قائل هستم اما ایران تلاش خود را برای صعود خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی روزهای جمعه و یکشنبه ششم و هشتم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می‌رود.

ملی‌پوشان ایران در حال حاضر با 13 امتیاز در رتبه دوم لیگ جهانی والیبال قرار دارند و در صورت کسب پنج امتیاز در چهار بازی آینده، صعود خود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال را قطعی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا