گوناگون

کوپکه: اميدواريم نوير به بازي با پرتغال برسد

در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل دوشنبه شب تيم‌هاي آلمان و پرتغال در نخستين ديدارشان از مرحله گروهي به مصاف هم خواهند رفت اما مصدوميت کريستيانو رونالدو از يک طرف و آسيب‌ديدگي مانوئل نوير از طرفي ديگر نگراني‌هايي را در بين هواداران دو تيم به وجود آورده‌ است.

به نقل از تسنيم، کوپکه، مربي دروازه‌بان‌هاي آلمان در خصوص بازگشت دروازه‌بان شماره يک ژرمن‌ها به تمرينات اين تيم گفت: وضعيت نوير خوب است. ما عمداً نمي‌خواستيم با بازي دادن به مانوئل به خصوص در ديدار دوستانه مقابل ارمنستان ريسک کنيم. اميدواريم نوير ببه بازي‌ مقابل پرتغال برسد و کاملاً آماده باشد. او واقع‌بين است و حتي اگر قادر به انجام بازي نباشد حتماً ما را مطلع خواهد کرد. هنوز چند روز ديگر تا شروع بازي اول‌مان وقت داريم و بايد ببينيم که در نهايت چه خواهد شد.

مانوئل نوير ماه گذشته در ديدار فينال جام حذفي آلمان که بايرن مونيخ با شکست 2 بر صفر بورسيا دورتموند به قهرماني رسيد از ناحيه کتف دچار مصدوميت شد. در ديدارهاي دوستانه‌اي آلمان که به تساوي 2 بر 2 مقابل کامرون و برتري 6 بر يک برابر ارمنستان انجاميد رومن وايدنفلر مسئول حفاظت از دروازه ژرمن‌ها بود.

کوپکه همچنين با تمجيد از دروازه‌بان دورتموندي آلمان اظهار داشت: وايدنفلر درون دروازه آلمان شور و اشتياق بالايي از خود نشان داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا