گوناگون

کي‌روش:مذاکرات به نتيجه‌نرسيد،در ايران نمي‌مانم

  قرارداد سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران پس از پايان جام جهاني به پايان مي‌رسد و فدراسيون فوتبال ايران تاکنون قرارداد اين مربي را تمديد نکرده است.

کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران درباره آينده‌اش در اين تيم گفت: پس از پايان جام جهاني از سرمربي‌گري تيم ملي ايران کناره‌گيري خواهم کرد. سران فدراسيون فوتبال ايران به من پيشنهاد دادند تا در اين تيم بمانم در واقع آن‌ها قصد داشتند تا من در اين سمت باقي بمانم اما دولت حمايت کافي براي ماندن من در ايران نکرد و اين کاملا مشخص است. در واقع مشخص شد که سرنوشت من در تيم ملي ايران به پايان رسيده به دليل شرايط مالي نمي‌توانم در تيم ملي فوتبال ايران بمانم.

کي‌روش ادامه داد: مذاکرات من با فدراسيون فوتبال به پايان رسيده و من تصميمم را گرفته‌ام که در تيم ملي ايران نمانم.

تيم ملي ايران با هدايت کي‌روش در اولين ديدار خود در جام جهاني برابر نيجريه به تساوي بدون گل رسيد و اکنون خودش را براي بازي با آرژانتين آماده مي‌کند. سرمربي 61 ساله تيم ملي ايران درباره مصاف با آرژانتين در دومين بازي جام جهاني گفت: آرژانتين تيم بزرگ و معتبري است و پيدا کردن تيمي غير از آرژانتين با اين کيفيت کار آساني نيست. آن‌ها در بين 5 تيم برتر جهان هستند. در صورتي مي‌توانيد با آرژانتين رقابت کنيد که 20 سال خودتان را براي آن آماده کنيد. اکنون هدف ما اين است که بازيکنان‌مان از لحاظ فيزيکي و روحي آماده بازي شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا