گوناگون

کي‌روش: با 2 بازيکن ديگر ليست را مي‌بندم

  کارلوس کي‌روش در حاشيه تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران گفت: روبه جلو حرکت مي‌کنيم از 28 بازيکن دعوت شده هيچکدام مصدوميتي ندارند و همه چيز خوب است و تيم پشتيباني هم خوب کار کرده است. اميدوارم که قبل از 18 مي همه بازيکنان را در اختيار داشته باشيم. به جز مسعود شجاعي و جهانبخش تا 26 مي همه بازيکنان را در اختيار خواهيم داشت بعد از آن خودمان را براي بازي در جام جهاني آماده مي‌کنيم.

وي ادامه داد: نگرشي که ما به جام جهاني داشته باشيم از اين اردو يا اردوي قبلي نيست و از ماه‌ها قبل براي آمادگي و عملکرد آبرومندانه در جام جهاني برنامه ريزي کرده ايم و تلاش کرده‌ايم از همان زماني که من به ايران آمده‌ايم اگر مي‌خواهيم مقابل بهترين تيم ها بهترين بازي ها را داشته باشيم بايد بهترين آماده سازي هم داشتيم ولي اکنون تنها راه اين است که تمرکز داشته باشيم.

کي روش در پاسخ به سوال خبرنگار خارجي در مورد وضعيت ايران در جام جهاني گفت: بوسني تيم جواني است و آرژانتين براي قهرماني مي‌آيد وما هدف‌مان اين است که رقابت مناسبي در جام جهاني انجام بدهيم و بجنگيم و بازي خوبي انجام بدهيم.

سرمربي تيم ملي در مورد مقابله با سه نوع سبک مختلف از فوتبال در جام جهاني گفت: کاري که شما در شش سال انجام مي‌دهيد نمي‌توانيم در شش هفته انجام بدهيم. با آنگولا بازي مي‌کنيم و مونته‌نگرو بازي مي‌کنيم و نهايتا خودمان را براي بازي با نيجريه آماده مي‌کنيم. در حال حاضر دغدغه‌اي نداريم و تجربه لازم را در اين شرايط دارم.

وي ادامه داد: افراد معدودي هستند که سعي مي‌کنند ما را به مخاطره بيندازند، ولي نمي‌توانند ما را از هدف‌مان دور کنند.

کي روش در مورد بنر حمايت از علي کريمي، گفت: من مشکلي ندارم  که هواداران اينجا حضور داشته باشند. در مورد پلاکاردها و تابلوها بايد بگويم خودم هم يک هوادار فوتبال ايران هستم واحساساتم را با آنها تقسيم مي‌کنم. اگر در دستانم بود دايي، مهدوي کيا، کريمي  را به تيم ملي دعوت مي‌کردم.يک مطلب را مطمئن باشيد اگر يک جا وجود داشته باشد آنجا در قلب من است که علي کريمي است اما زماني است که بايد رو به جلو حرکت کنيم و فصل جديدي از فوتبال ايران داشته باشيم.

وي ادامه داد: 28 بازيکن داريم که يک يا دو بازيکن ديگر خارج از اين بازيکنان هستند. ليست نهايي بازيکنان‌مان را با تلفيقي از اين بازيکنان اعلام خواهيم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا