Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

کیت اسنوموبیل شرکت نیسان با قابلیت عبور از تپه‌ها پوشیده از برف + عکس

کیت اسنوموبیل شرکت نیسان این روزها در حالی مورد اسقبال خاص علاقه مندان به ورزش های زمستانی قرار گرفته است که این کیت می تواند بهتر از مشابه های قبلی آن خودروهای سواری به اسنوموبیل یا برف‌رو تبدیل کند.با نصب کیت تبدیل شرکت نیسان بر روی خودروهای چهارچرخ متحرک یا SUV می‌توان از تپه‌ها و دامنه‌های پوشیده از برف با شیب حداکثر ۴۵ درجه بالا رفت.

شرکت نیسان مدعی شده است که از محصول جدید می‌توان در هر شرایطی مثل بیابان و گل‌ولای استفاده کرد، اما بهترین کارایی این سیستم در شرایط زمین‌های پوشیده از برف مشخص می‌شود.

کیت تبدیل خودرو به شرایط زمستانی یا اسکی پس از باز کردن چرخ‌های استاندارد خودرو آماده نصب می‌شود.این مجموعه شامل چهار نوار پلاستیکی و متعلقات آن است که بر روی سیستم حرکتی خودرو متصل شده و ارتفاع هرکدام از آنها حدود ۹۰ سانتیمتر است.

مسؤولان شرکت نیسان برای اولین ‌بار این محصول را در نمایشگاه صنایع خودرو واقع در کبک کانادا رونمایی کردند.این شرکت در مورد ویژگی‌های فنی کیت تبدیل خودرو برای شرایط برفی اظهار کرد: هر مجموعه مجهز به نوار بسیار مقاوم پلاستیکی با ارتفاع حداکثر ۹۰ سانتیمتر، پهنای نوار پلاستیکی حدود ۳۸ سانتیمتر و طول کامل هر مجموعه ۱۲۱ سانتیمتر است.

در این میان کمپانی نیسان همچنین مدعی شده است که با نصب کیت جدید می‌توان به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در شرایط لغزنده و برفی دست یافت که در نوع خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

با هم در میهن پست تصاویری از کیت اسنوموبیل کمپانی نیسان را تماشا می کنیم .

منبع: gizmag

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا