Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

گرانترین خودروی شاسی بلند جهان مرسدس میباخ G-Class ۶۵۰ + ویدیو

کمپانی مرسدس بنز در حالی گرانترین خودروی شاسی بلند جهان را با نام مرسدس میباخ G-Class ۶۵۰ تولید خواهد کرد که این غول خودروسازی ، گرانبهاترین خودروی SUV دنیا را به قیمتی معادل ۵۰۰ هزار دلار به فروش خواهد رساند. چرا که کمپانی مرسدس بنز تصمیم دارد در این شاسی بلند ، ویژگی های لوکس را به خودروی جاده ای SUV بیفزاید. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

این در حالی است که گرانترین خودروی شاسی بلند جهان یعنی مرسدس میباخ G-Class ۶۵۰ در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و اکنون با بر چسب قیمت ۵۰۰ هزار دلاری گرانترین خودروی شاسی بلند جهان لقب گرفته که به گفته مدیران کمپانی مرسدس بنز قرار است که فقط فقط ۹۹ دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

گرانترین خودروی شاسی بلند جهان مرسدس میباخ G-Class ۶۵۰ جدید سقف جمع شدنی و موتور ۱۲ سیلندر دارد. اما این تمام مشخصات آن نیست. مجموعه ای از فناوری های خارق العاده دارد مانند گرمکن  فنجان و میزهای تاشویی که در کنسول میان دو صندلی عقب پنهان می شوند نیز باید به این ویژگی ها اضافه کرد.

براساس اطلاعات موجود طول خودرو حدود ۵متر، فاصله بین دو محور حدود ۳ متر و  ارتفاع آن نیز بیش از ۲ متر تخمین زده شده است. سقف این خودرو از جنس پارچه است که جمع می شود.

این خودروی ۴ نفره برای سرنشینان عقب بسیار ایده آل است. آن ها به سقف تاشوی خودرو دسترسی دارند که از جنس پارچه است. سرنشینان می توانند با فشار یک دکمه این سقف را باز و بسته کنند. همچنین در میباخ جدید یک پارتیشن شیشه ای وجود دارد که دو بخش خودرو را از یکدیگر مجزا می کند. بخش عقب خودرو تهویه جداگانه  و دو صفحه نمایش ۱۰ اینچی دارد.

جالب آنکه هرچند داخل آن بسیار لوکس است اما بخش خارجی آن طوری طراحی شده که روی هر سطحی قابلیت حرکت دارد. قدرت موتور ۱۲ سیلندری آن ۴۶۳ کیلووات(۶۳۰ اسب بخار) با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر است. و بد نیست بدانید که احتمالا این خودرو در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود.

منبع  dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا