Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

مشخصات مک‌ لارن ۷۲۰S پیش از نمایشگاه خودروی ژنو فاش شد

به تازگی پیش از آغاز نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷  مشخصات مک‌ لارن ۷۲۰S به همراه تصاویری از آن به بیرون درز کرده است . این مدل که جایگزین مدل موفق ۶۵۰S خواهد بود برای مک لارن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

مشخصات مک‌ لارن ۷۲۰S در حقیقت ترکیبی از مدل های مختلف مک لارن است که همگی در این خودرو جدید گنجانده شده است . در طراحی این خودرو ظرافت و زیبایی حرف اول را می زنند . مک‌ لارن ۷۲۰S کمی پهن تر و عریض تر از مدل های قلبی مک لارن ساخته شده و البته همانند مدل های قبلی دارای در هایی پروانه ای شکل است . این در ها به سقف و یک‌ سوم جلویی چارچوب متصل هستند .مک‌ لارن ۷۲۰S  احتمالا دارای توان خروجی پیشرانه‌ ۴ لیتری ۸ سیلندر ، ۷۲۰ اسب بخار با آرایش خورجینی بوده و مجهز به توربو شارژر های دوقلو است .

جالب است بدانید دو هفته پیش کمپانی مک‌ لارن ویدئویی برای نمایش پیشرانه‌ خودرو جدیدش منتشر کرده بود و با توجه به این ویدیو جایگزینی سوپراسپرت جدید این شرکت با ۶۵۰S تأیید خواهد شد ، مک‌ لارن ۷۲۰S توانایی ثبت شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۷.۸ ثانیه دارد که سریع‌ تر از شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت

در مورد دیگر مشخصات مک‌ لارن ۷۲۰S باید گفت سقف این خودرو از جنس شیشه بوده و تقریبا تا انتهای خودرو را در بر می گیرد چراغ های عقبی خودرو از نوع ال ای دی بوده و کاملا باریک طراحی شده اند  . در انتهای خودرو نیز فضایی برای قرار گیری بار سرنشینان تعبیه شده .

بطو حتم می توان گفت این خودروی جدید عملکردی مشابه مدل ۶۷۵LT خواهد داشت که شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۲.۹ ثانیه است . اما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو منتشر نشده و باید تا هفته جاری و زمان آغاز نمایشگاه خودرو ژنو منتظر بود .

باهم در میهن پست این تصاویر جدید که مشخصات مک‌ لارن ۷۲۰S را فاش کرده تماشا می کنیم .

منبع : caradvice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا