Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسهوا فضاویدیو

انتشار ویدیویی از پرواز عجیب یک بالگرد در یوتیوب همه را شگفت زده کرد + ویدیو

چند روز پیش ویدیویی از پرواز عجیب یک بالگرد در یوتیوب منتشر شد که بالگردی بدون آنکه پروانه‌ هایش بچرخد از روی کشتی بلند شد و در حالی که همه ی کاربران یوتیوب شگفت‌زده کرده بود در آسمان دور می شد . ویدیویی که به سرعت بعد از یوتیوب در شبکه های اجتماعی دست به دست در حال چرخیدن است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

در این میان فردی که دست به انتشار ویدیویی از پرواز عجیب یک بالگرد در یوتیوب زده بود با نام کاربری Chris Chris توانست خیلی از کاربران این شبکه اجتماعی را شگفت زده کند و در این بین نیز بسیاری از کاربران خیال کردند یک فناوری جدید و منحصر بفرد در این بالگرد استفاده شده ، اما کمی بعد این کاربر توضیح داد که همه این موارد زیر سر یک تکنیک تصویربرداری بوده و فناوری خاصی در پرواز این بالگرد استفاده نشده است.

انتشار ویدیویی از پرواز عجیب یک بالگرد در واقع یک تکنیک خاص از تصویر برداری بوده است به گونه ای که ، سرعت فریم‌هایی که تصویربرداری می‌شوند با سرعت چرخش پروانه‌های بالگرد متناسب است. به این ترتیب که هر چرخش کامل پروانه به ۲۴ فریم تقسیم می‌شود و با توجه به اینکه سرعت چرخش پروانه‌های این بالگرد نیز ۲۴ گردش در هر ثانیه بوده است اینگونه به نظر می‌رسد که پروانه‌ها تقریبا ثابت هستند زیرا در هر یک ثانیه پروانه بالگرد به جای قبلی خود برمی‌گردد و عملا هیچ چرخشی در آن دیده نمی‌شود.

در این میان دستکاری در سرعت تصویربرداری می‌تواند سبب شود که چرخش پروانه‌ ها بالگرد به صورت معکوس و یا مانند حرف S و یا ثابت دیده شود در همانند ویدیویی که کاربری Chris Chris یوتیوب منتشر کرده است .

با هم در میهن پست تصاویر و ویدیویی از پرواز عجیب این بالگرد را تماشا خواهیم کرد.

منبع   dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا