Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

لباس ایمن G-Form از جنس پارچه برای حفاظت از جان ساخته شد !

معمولا لباس هایی که از جنس پارچه های معمولی دوخته می شوند مقاومت زیادی ندارند اما به تازگی یک لباس ایمن ساخته شده که از جنس پارچه است اما مقاومت بسیار بالایی داشته تا حدی که می تواند در هنگام حوادث جان کاربر را نجات دهد . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

لباس ایمن G-Form ساخته شده توسط این شرکت که به نام G-Form نامگذاری شده از جنس ماده خاصی موسوم به RPT است که بسیار شبیه به پارچه های معمولی بوده و در ظاهر تفاوت چندانی با آن ها ندارد اما در درون آن از یک لایه محافظ بدن استفاده شده که بسیار منعطف بوده و در برابر فشار و ضربه های ناگهانی بسیار مقاوم است که البته این لباس ایمن می تواند در هنگام ضربه ، فشار وارد شده به بدن را توزیع کرده و به این ترتیب نقش بسیار مهمی در محافظت از جان کاربر دارد .

به گفته شرکت سازنده لباس ایمن G-Form نمی تواند در فعالیت های ورزشی بصورت کامل از بدن محافظت کند اما در این شراط یک مکمل بسیار عالی محسوب می شود .

این شرکت سال هاست که برای ساخت چنین لباسی در حال انجام تحقیق و بررسی است و حالا موفق به تولید آن شده است . حالا  آن ها لباس هایی را برای موتور سیکلت سواران طراحی کرده اند که در هنگام وقوع تصادف بسیار کار آمد است و در ادامه نیز قصد دارند از همین فناوری برای ساخت قاب های محافظ برای گوشی ها و تبلت های گران قیمت استفاده کنند . قاب هایی که می تواند از گوشی در مقابل سقوط از ارتفاع های بسیار زیاد محافظت کند .

هم اکنون این لباس در سه مدل زنانه ، مخصوص اسکی بازان و ساده تولید شده که باید بدانید قیمت مدل زنانه آن ۱۳۰ دلار و مدل مخصوص اسکی بازان ۱۱۰ دلار و مدل ساده آن نیز که تنها از زانو و بازو محافظت می کند ۷۰ دلار است .

باهم در میهن پست تصاویری از لباس ایمن G-Form را تماشا می کنیم .

منبع : digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا