Mihanpostاقتصادیپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ارزش واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین بالاتر از یک انس طلا قرار گرفت ؟

همان گونه که قبلا نیز در میهن پست در خصوص واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین مطالبی را برای شما مخاطبین گرامی منتشر کردیم  بد نیست بدانید که حالا ارزش این ارز دیجیتالی برای اولین بار در دنیا نسبت به یک انس طلا افزایش پیدا کرده که البته این تغییر در حالی در ادامه‌ ی روند افزایش مداوم ارزش بیت کوین انجام شده که البته این ارز دیجیتالی در طول دو سال گذشته شاهد افت ارزش بوده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بد نیست بدانید که واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین یا شناخته‌ شده‌ ترین پول رمزنگاری‌ شده در دنیای مجازی ، یک ارز دیجیتالی است که ابتدا با ارزشی بسیار کم در مبادلات مالی در حوزه دیجیتال و فضای مجازی وارد شد اما با گذشت زمان ارزش آن نیز روندی رو به افزایش را طی کرد. پول رمزنگاری‌شده یا همان بیت کوین قابلیت انتقال سریع هر مبلغی را در سراسر جهان بدون نیاز به کسر کارمزد دارد، چراکه سیستم بیت کوین به‌گونه‌ای است که یک نهاد مرکزی بر تراکنش‌ها نظارت ندارد.

واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین

واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین که این روزها ارزشی معادل ۱٬۲۳۸ دلار را دارد که واقع  این رقم قیمتی بالاتر از قیمت یک انس طلا در بازارای جهانی است و البته فراموش نشود که ارزش واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین و طلا طی چند ماه گذشته روند افزایشی داشته ، اما افزایش ارزش بیت کوین به دلیل تایید بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده آمریکا در ماه جاری است.

هنوز مشخص نیست که آیا واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین ثابت خواهد ماند یا دوباره دستخوش تغییرات و بخصوص ارزش نزولی خواهد بود این در حالی است که طی سالیان اخیر ارزش بیت کوین در قبال سایر ارزها روند نزولی داشته که این روند از اویل سال ۲۰۱۴ شروع شده و تا اکتبر ۲۰۱۵ ادامه داشته که در این میان بزرگترین  تغییرات بیت‌ کوین در ژانویه ۲۰۱۶ شروع شد و تا ژانویه سال جاری همچنان ارزش خود را حفظ کرد.

واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین
نمودار افزایش ارزش واحد پولی دیجیتال بیت‌ کوین در مقایسه با یک انس طلا

با این حال بیت کوین ۱٬۲۳۸٬۱۱ دلار و یک انس طلا ۱٬۲۳۷٬۷۳ دلار ارزش دارد که این تغییرات خبر خوبی برای کاربران ارز دیجیتالی مذکور به شمار می‌رود و این روزها واحد پولی دیجیتال بیت کوین توسط کمپانی‌های بزرگی از جمله مایکروسافت، دل و ارائه دهندگان سرویس VPN مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع  slashgear

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا