Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

تصاویر و مشخصات فنی ام جی ۶ جدید به صورت غیر رسمی لو رفت + عکس

بالاخره اولین تصاویر ضبط شده از ام جی ۶ جدید سال جدید هم منتشر شد . به گفته مدیران این کمپانی قرار است که خودرو ام جی ۶ در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ در بازار چین به صورت رسمی رونمایی شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

سدان ام جی ۶ جدید که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است و طبق عکس ها و اطلاعات لو رفته از آن ، بجای فرم بدنه ی فست بک از فرم معروف سدان بهره برده  و در واقع ام جی ۶ جدیدبر اساس همان پلتفرم Roewe i6 ساخته شده و دقیقا از همان پیشرانه ها و کابین این خودرو الگو برداری خواهد کرد.

ام جی 6 جدید
ام جی ۶

در خصوص ام جی ۶ جدید هر چند که باید منتظر بود که چطور مورد استقبال مشتریانش قرار می گیرد اما نسل فعلی از خودرو با وجود اینکه با طراحی ظاهری که دارد نشانگر تحول در تولید این خودرو بوده ، اما در عین ناباوری در بازار مورد استقبال خریداران قرار نگرفته و کمپانی تولید کننده ی آن به فروش موفقیت آمیزی نرسیده است به گونه ای که در اولین روزهای ورود این خودرو به بازار قیمت گذاری آن از ۱۱۹۸۰۰ شروع شده و به ۱۸۱۸۰۰ یوان رسید .

اما آن چه که در خصوص مشخصات فنی ام جی ۶ جدید لو رفته است این است که این سدان چینی از دو پیشرانه ۱٫۸ لیتری با ۱۳۳ اسب بخار و ۱٫۸ لیتری با قدرت ۱۶۰ اسب بخار استفاده شده است.

ام جی 6 جدید
ام جی ۶ جدید

این در حالی است که مدل دیگر ام جی یعنی Roewe i6 که تنها چند ماهی است وارد بازار چین شده توانسته با شروع قیمت از ۸۹۸۰۰ ایوان تا ۱۴۳۸۰۰ ایوان به فروش برسد.

با این حال Roewe i6 یاد شده تنها دارای یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۹ اسب بخار است که به گفته سازندگان کمپانی آن قرار است بعد ها پیشرانه ۳ سیلندر۱ لیتری توربو نسخه هیبریدی را نیز به لیست محصولات خود اضافه کند.

در مورد کابین ام جی ۶ جدید جالب است بدانید که کابین این خودرو دقیقا مشابه مدل ام جی Roewe i6 است و به گونه ای که حتی نشان Roewe نیز روی غربیلک فرمان حک شده است .هر چند که ظاهر کابین و بدنه نمای خوبی دارد اما می توانست تمایز و ویژگی های منحصر بفرد دیگری بین ام جی ۶ و این خودرو وجود می داشت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا