Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

انتقال وجه با واتس‌ اپ بصورت مستقیم امکان پذیر می شود ؟

شرکت فیس بوک با اضافه کردن امکان انتقال وجه با واتس‌ اپ قصد دارد ویژگی بسیار جذابی را برای کاربران این اپلیکیشن پیام رسان فراهم کند . این اقدام فیس بوک در حقیقت گامی است به سوی وارد کردن این اپلیکیشن در مسیر تجارت هایی بزرگ . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

انتقال وجه با واتس‌ اپ قرار است با اضافه شدن یک گزینه به این اپلیکیشن امکان پذیر شود . طبق این خبر که بریان اکتون آن را اعلام کرده  از این پس کاربران واتس اپ بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی می توانند از داخل همین اپلیکیشن بسیار سریع و به سادگی عملیات انتقال وجه را انجام دهند . بریان اکتون  یک مهندس و کارآفرین اهل ایالات متحده آمریکا است که از کارمندان بسیار قدیمی واتس اپ بوده و همچنین از بنیان گذاران واتس اپ است .

 بریان اکتوندر مورد امکان انتقال وجه با واتس‌ اپ گفت :

واتس‌ اپ قرار است به زودی وارد بخش پرداخت وجه نقد شده و این ویژگی به زودی برای تمامی کاربران فراهم خواهد شد.

این شرکت هنوز در مورد چگونگی روند انتقال وجه در نرم افزار و کشور هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند توضیحات بیشتری ارائه نکرده اما بنظر می رسد مراحل آزمایشی کار به پایان رسیده و به زودی اخبار تکمیلی در این مورد اعلام خواهد شد .

انتقال وجه با واتس‌ اپ

واتس‌ اپ یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری و سیمبین است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. این پیام رسان در دی ماه ۱۳۹۴ اعلام کرد که برای همیشه رایگان خواهد بود پیش از آن این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان بود و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت می‌شد.

منبع : businessinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا