Mihanpostپیشنهاد سردبیرنظامیهوا فضا

پهپاد هیبریدی عمود پرواز با موفقیت آزمایش شد + عکس

وولانتی نام پهپاد هیبریدی کمپانی استرالیایی کربونیکس است که می تواند با استفاده از برق و سوخت فسیلی به اندازه ۹ ساعت روی هوا پرواز کند . اما ظاهر این پهپاد با بقیه پهپاد های تولید شده کمی متفاوت است . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

پهپاد هیبریدی کمپانی کربونیکس دارای بالهایی به طول ۲٫۷ متر است و بدنه آن نیز در ۱٫۹۵ متر طول دارد . این پهپاد به وسیله نیروی الکتریکی می تواند به اندازه دو ساعت پرواز کند اما با استفاده از یک نو عسوخت فسیلی پروازی به اندازه ۷ ساعت خواهد داشت .

پهپاد هیبریدی وولانتی در زمان استفاده از انرژی الکتریکی می تواند ۲ کیلوگرم بار را جابجا کند و این در حالی است که با سوخت فسیلی این مقدار به ۷ کیلوگرم نیز می رسد . سرعت این پهپاد با احتساب وزن باری که می تواند روی آن قرار بگیرید ۶۰ کیلومتر در ساعت است .مهندسان کمپانی کربونیکس پهپاد وولانتی را با اهداف نظامی ساخته اند به همین دلیل ظاهر این پهپاد با بقیه پهپاد های موجود تفاوت هایی دارد و بیشتر شبیه به یک هواپیمای کوچک مدل است .

البته باید گفت که هنوز هیچ استانداردی برای تولید پهپاد ها تعریف نشده و طراحان اکنون می توانند به هر شکلی که می خواهد ظاهر این وسیله پرنده را طراحی کنند . اما ساخت یک پهپاد با این ظاهر تا کنون بی سابقه بوده .

مسئولین کمپانی کربونیکس قیمت پهپاد هیبریدی وولانتی را ۷۶ هزار دلار اعلام کرده اند البته آنها هنوز امکانات این پهپاد را کامل نمی دانند و قصد دارند پیش از عرضه نهایی به روزرسانی هایی روی آن انجام دهند .

در سال ۱۸۴۹ اتریش، بالن بمب پر بدون سرنشینی را برای حمله به ونیز فرستاد. نوآوری پهپاد در سال ۱۹۰۰ آغاز شد و در اصل برای آموزش پرسنل نظامی متمرکز شده بود. توسعه پهپاد در طی جنگ جهانی اول تا هنگامی که شرکت هواپیمایی دیتون-رایت یک اژدر هوایی بدون سرنشین که در یک زمان از پیش تعیین شده منفجر شد، ادامه یافت. در سال ۱۹۵۹، نیروی هوایی ایالات متحده، در مورد از دست دادن خلبانان در خاک دشمن نگران شد، بنابراین شروع به برنامه‌ریزی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین کرد.

 

منبع : newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا