گوناگون

گرانی‌های لجام‌گسیخته و بی‌حساب مردم را کلافه کرده است

 
وی افزود: در حالی که حدود یک میلیون مترمکعب فاضلاب در استان تهران از بین می‌رود از رئیس جمهور و همچنین وزیر جهاد کشاورزی و نیرو می‌خواهم نسبت به استحصال این آب برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند و همچنین با سرعت بیشتر تصفیه‌خانه راه‌اندازی شود.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تذکر دیگری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: گرانی‌های لجام‌گسیخته و بی‌حساب و کتاب به ویژه تعدد نرخ کالا در فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف مردم را کلافه کرده است.
 
نقوی‌حسینی با بیان اینکه باید با نظارت دقیق امکان سوءاستفاده از سودجویان سلب شود، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت حدود 4 هزار جوان تحصیلکرده با مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد را از قراردادی به شرکتی تنزل جایگاه داده که این پسندیده نیست.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: باید مشخص شود تصمیماتی چون تنزل رتبه افراد تحصیلکرده چگونه اتخاذ می‌شود تا نگرانی این 4 هزار خانواده برطرف شود.

نماینده مردم ورامین در تذکری خطاب به وزیر نیرو خاطر نشان کرد: به تازگی برخی از واحدهای صنعتی در یک ماه 3 نوع فیش برق با نرخ‌های مختلف دریافت کرده‌اند که این مخالف با شعار حمایت از صنایع است. وزارت نیرو توجه کند که صنایع تحت فشار هستند و در نتیجه مجبور به تعطیل واحد خود می‌شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا