گوناگون

گزارش تمرين آبي‌پوشان

 تيم فوتبال استقلال که برنامه آماده‌سازي خود را در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي‌کند از ساعت 18:30 دقيقه امروز تمرينات تاکتيکي خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري کرد.

قبل از شروع تمرين امروز، امير قلعه‌نويي چند دقيقه‌اي با بازيکنان صحبت کرد و در خصوص نحوه آماده‌سازي و برنامه تاکتيکي با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

وي همچنين به بازيکنان گفت: فشار تمرينات قبل از آغاز فصل زياد است ولي اين موضوع در طول فصل به شما کمک خواهد کرد و باعث مي‌شود همه چيز به نفع خودتان پيش برود.

* ميلاد فخرالديني که چند روزي به کلينيک مي‌رفت امروز عصر در تمرينات استقلال حاضر شد و به صورت سبک تمرين کرد.

* با وجود آنکه روز گذشته يک بازيکن ايراني و سوئدي در تمرينات استقلال حضور پيدا کرده بود اما امروز خبري از اين بازيکن نشد و ظاهراً کادر فني استقلال اين بازيکن جوان را نپذيرفته است.

* مثل چند روز گذشته تمرينات استقلال همچنان پشت درهاي بسته و بدون حضور اهالي رسانه و تماشاگران برگزار مي‌شود که اين موضوع باعث سکوت در کمپ زنده‌ياد حجازي شده است.

* تمرينات تيم استقلال به دويدن دور زمين، تشکيل گروه‌هاي 4 به 2 و فوتبال درون‌تيمي در قالب دو گروه سبز و نارنجي اختصاص داشت که بازيکنان در حضور قلعه‌نويي آنها را انجام دادند. محمود فکري، ستار همداني، جواد زرينچه و شاهرخ بياني هرکدام به نحوي برنامه‌هاي آماده‌سازي آبي‌پوشان را زيرنظر داشتند.

* محسن فروزان مثل دو روز گذشته زيرنظر کريم بوستاني تمرينات دروازه‌باني را پشت سر گذاشت.

*حميد ملک‌احمدي، منصور پورحيدري و ميرشاد ماجدي نفرات حاضر در تمرين امروز استقلال بودند.

* تمرينات تيم استقلال صبح فردا در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار و آبي‌پوشان پنج‌شنبه عصر و جمعه را به صورت کامل استراحت خواهند کرد و از روز شنبه مجدداً برنامه‌هاي آماده‌سازي را دنبال مي‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا